فرماندار کنگان:

تجهیزات ثبت احوال در شهرستان‌های استان بوشهر تقویت می‌شود

فرماندار شهرستان کنگان صبح ظهر یکشنبه در نشست با مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر با ابراز قدردانی از حضور مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر در این شهرستان، برای حل مشکلات ثبت احوال کنگان قول همکاری داد.

به گزارش جنوب استان در این نشست فرماندار شهرستان کنگان با ابراز قدردانی از حضور مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر در این شهرستان، برای حل مشکلات ثبت احوال کنگان قول همکاری داد.

احمد غریبی به الزامات قانونی و نیازها و اولویت‌های دستگاه‌ها در تخصیص بودجه اشاره کرد و تاکید داشت: با وجود تمام این محدودیت‌ها ثبت احوال را در حد توان در راستای تحقق مأموریت‌هایش یاری خواهیم داد.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر داشت: سازمان ثبت احوال اهمیت و جایگاهی ویژه در تولید آمارهای دقیق ثبتی در نظام برنامه ریزی کشور دارد.

اسکندر پاسالار افزود: ثبت احوال مدرن و امروزی مأموریت بسیار حساس و سنگینی را برعهده دارد و آن هم استقرار نظام هویت الکترونیکی است که برای انجام هرچه بهتر این مأموریت نیازمند زیرساخت قوی و مطمئن و تجهیزات فنی و رایانه‌ای متناسب با این مأموریت می‌باشد.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر با بیان اینکه وظیفه اصلی و محوری ثبت احوال خدمت رسانی مطلوب به مردم می‌باشد، خاطر نشان کرد: تمامی اقدامات و فعالیت‌های مجموعه ثبت احوال استان در راستای تحقق این مأموریت خطیر و حساس است.

وی تصریح کرد: آنچه که برای انجام این مهم نیاز است امکانات و تجهیزات و فضای اداری مناسب است که در این زمینه مساعدت فرماندار را خواستاریم.

پاسالار به مشکلات فنی و زیرساختی در کنگان اشاره کرد و افزود: امسال از محل اعتبارات شهرستانی در زمینه تخصیص اعتبار به ثبت احوال کنگان بیش از پیش نیازمند همراهی و مساعدت هستیم تا بتوانیم با ایجاد زیرساخت‌های مناسب به وظایف و مأموریت‌های خود که همان خدمتگزاری شایسته به مردم است جامه عمل بپوشانیم.