سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

کاهش موارد بستری کرونا / جان باختن دو هم استانی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر به ۹۴ نفر کاهش یافته است.

به گزارش جنوب استان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: بر اساس آمار اعلام‌شده در ۳۰ مردادماه سال جاری، تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر به ۹۴ نفر کاهش یافته است.

دکتر حسن ملکی‌زاده به خبرنگار وبدا در بوشهر گفت: در شبانه‌روز گذشته ۴۲ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.
وی با اعلام افزایش موارد بستری در بخش‌‌های ICU افزود: در حال حاضر ۹ بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد هفت نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر نیز گفت: متاسفانه امروز دو آقای ۷۰ و ۷۱ ساله با سابقه بیماری قلبی و ریوی جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا از دست دادند.
وی ادامه داد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون مجموع هم استانی‌هایی که به دلیل کرونا جان خود را ازدست‌داده‌اند ۲۲۱۲ نفر است.
دکتر ملکی‌زاده ادامه داد: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۴۸ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۰۸۰۹۹ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.