اختتامیه فاز دوم طرح ملی مهارت نوجوان در استان بوشهر برگزار شد

مراسم اختتامیه فاز دوم طرح ملی مهارت نوجوان با حضور مسئولان در سالن کوثر استانداری بوشهر برگزار شد.

میثم ویسی زاغه مشاور جوان وزیر آموزش و پرورش شنبه‌شب در این مراسم گفت: فرهنگ در هر جامعه‌ای می‌تواند باعث رشد و پیشرفت آن جامعه شود، نظام تعلیم و تربیت به عنوان اولین شاکله فرهنگ در این جامعه است.

مدیر امور نوجوان و دانش آموزی مجمع ملی جوانان کشور اظهار کرد: مجموعه امور نوجوان و دانش آموزی مجمع جوانان ۲ سال پیش بدون هیچ گونه حمایتی از دستگاه‌های اجرایی و با همت جوانان و نوجوانان شروع به کار کرد و توانست کارگاه‌هایی با کیفیت بالا برگزار کند که شاید تشکل‌های دانش آموزی هم از عهده این کار بر نیامدند.

ویسی زاغه ادامه داد: در استان بوشهر به بحث جوانگرایی اهمیت زیادی داده شده است که در بسیاری از استان‌ها این اتفاق نمی‌افتد و در این استان نه تنها استاندار مشاور امور جوانان دارد بلکه فرماندارها نیز دارای مشاور امور جوانان هستند.

محمدرضا تنو مدیر امور نوجوان و دانش آموزی مجمع جوانان استان بوشهر گفت: فاز اول کارگاه طرح ملی مهارت نوجوان در بوشهر با دوره فن بیان و سخنوری آغاز شد و به مناسب روز خبرنگار نیز توانستیم فاز دوم کارگاه طرح ملی مهارت را با دوره خبرنگاری و روزنامه نگاری و سواد رسانه برگزار کنیم.

تنو افزود: از آنجایی که امور نوجوان و دانش آموزی مجمع جوانان استان بوشهر جز سازمان‌های مردم نهاد محسوب می‌شود تمامی کارگاه‌هایی که ما برگزار می‌کنیم بدون حمایت دستگاه‌های اجرایی بوده است و ما با تکیه بر توانایی دانش آموزان و اعضای این مجمع توانستیم این کارگاه‌های آموزشی را برگزار کنیم.

در حاشیه این اختتامیه آئین معارفه محمدرضا تنو معاونت اجرایی و پشتیبانی امور نوجوان و دانش آموزی مجمع ملی جوانان کشور نیز برگزار شد.