مسئول سازمان بسیج کارمندان

۳۵۰ برنامه ویژه روز بسیج کارمندان در استان بوشهر برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته ۳۵۰ برنامه ویژه روز بسیج کارمندان در مناطق مختلف این استان برگزار می‌شود.

به گزارش جنوب استان به نقل از روابط عمومی بسیج روز یکشنبه به نقل از عبدالله اسکندری افزود: تجدید میثاق با امام و شهدا، تجلیل و سرکشی به خانواده شهدای کارمند، مشارکت در نذر خون و امدادرسانی به بیماران نیازمند از جمله این برنامه‌ها است.

وی اظهار کرد: کارآمدی دستگاه‌های اجرایی یکی از هدف های مهم است که با جدیت در سازمان بسیج ادارات و کارمندان دنبال می‌شود و می‌تواند حس رضایت‌مندی را در مردم ایجاد کند.

اسکندری ادامه داد:  همه باید تلاش کنیم تا کارآمدی مدیران افزایش یابد و از این راه، شاهد رضایت‌مندی و امیدآفرینی در بین مردم باشیم.

این مقام مسئول از تدوین و اجرای طرح «تفکر بسیجی، اداره کارآمد» خبر داد و گفت: رهبر معظم انقلاب بر کارآمدی در همه عرصه‌ها تاکید دارند و تفکر بسیجی و جهادی در این زمینه راهگشا است.

وی  افزود: برگزاری رزمایش میزهای خدمت جهادی در اداره‌ها و مناطق محروم از برنامه‌هایی است که تاکید داریم به صورت کاربردی با حضور مدیران برگزار شود و اثرگذاری آن را مردم ببینند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان بوشهر بیان کرد: تلاش می‌شود که همه این برنامه‌ها با محوریت مساجد برگزار شود تا شاهد برکات بیشتری در این زمینه باشیم.

وی نبود تفکر جهادی و بسیجی را حلقه مفقوده بدنه اجرایی اداره‌ها عنوان کرد و ادامه داد: همه کارکنان باید با تفکر بسیجی در وسط میدان باشند و به خدمات‌دهی جهادی بپردازند.

اسکندری از برگزاری نشست‌های مطالبه‌گری از مدیران در محلات خبر داد و گفت: برگزاری نشست‌هایی با موضوعات سبک زندگی ایرانی اسلامی، اصلاح سبک زندگی، ازدواج، عفاف و فرزندآوری، امر به معروف و نهی از منکر از دیگر برنامه‌های ما به مناسبت روز بسیج کارمندان است.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان بوشهر از برگزاری نشست تحلیل گفتمان گام دوم انقلاب اسلامی با حضور کارشناسان خبر داد و اظهار داشت: نشست ارتقای فرهنگ اداری و حضور مدیران در مناطق محروم از دیگر برنامه‌ها است.

وی بیان کرد: طی سال جاری ۳۷۲ میز خدمت جهادی از سوی اداره ها در مصلاهای نماز و در مناطق محروم استان بوشهر برگزار شده و برکت‌های زیادی داشته اند.

اسکندری توزیع ۳۲ هزار و ۶۵۰ بسته کمک معیشتی به ارزش ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و اطعام  ۱۵ هزار و ۶۴۲ نفر با همکاری کمیته امداد را از دیگر اقدامات سازمان بسیج کارمندان استان بوشهر عنوان کرد.