شهردار جم خبر داد؛

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۳ طرح عمرانی با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان در جم

شهردار جم گفت: در هفته دولت ۱۳ طرح عمران شهری با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان توسط شهرداری و شورای اسلامی شهرجم افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش جنوب استان سید خلیل حسین زاده: همزمان با شروع هفته دولت هفت طرح عمرانی شامل بلوار بزرگ کامران، خیابان شهدای نیروی انتظامی، اجرای چمن مصنوعی رفیوژ وسط بلوار جام جم، اجرای چمن مصنوعی پارک جام جم، زیرسازی و آسفالت کوچه‌ها و معابر، اجرای روکش خیابان شهدا، اجرای پیاده روسازی در محلات مختلف شهر با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید.

حسین زاده افزود: احداث پارک خانواده، اجرای کف‌سازی و جداره‌های بافت قدیم شهر، احداث پارک خاطره، توسعه فاز جدید پارک بزرگ چگاسه، اجرای دیوار حفاظتی مسیل‌های دورن شهری و لوله گذارب کانال دفع آب‌های سطحی، با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

شهردار جم از همراهی خوب و اثر گذار شورای شهر یاد کرد و گفت: توسعه متوازن شهر و گستره فعالیت‌های عمرانی در تمامی محلات شهر از اهداف شهرداری و شورای شهر است آقای حسین زاده ابراز امیدواری کرد که با اتمام پروژه‌ها در محلات مختلف شهر رضایتمندی بیشتری حاصل شود.

رئیس شورای شهر جم صبح دوشنبه در این آئین با تقدیر از زحمات و عملکرد مطلوب خبرنگاران شهرستان در حوزه‌های مختلف بیان داشت: مشکلاتی در شهرستان وجود دارد که نیاز است خبرنگاران همچنان به آن موارد بپردازند.

سید علیرضا سجادی با بیان اینکه آب بزرگ‌ترین مشکل شهر و شهرستان است افزود: اگر این مشکل تا یکسال آینده حل نشود تمام سفره‌های زیر زمینی شهرستان جم خشک می‌شود و همه شهروندان جمی حتی ساکنان شهرک‌های جم دچار مشکل می‌شوند.

وی اجرای آب شیرین کن‌های جم و احداث دو سد سرچشمه و کلاکل را راه کارهای برون رفت از این بحران عنوان کرد و بیان داشت: برای تکمیل این پروژه‌ها نیاز است در کنار پیگیری‌های مسؤولان، رسانه‌ها نیز ورود کنند.

رئیس شورای شهر جم کمبود فضای آموزشی، بی توجهی و انزوای دانشگاه آزاد جم، راکد ماندن پروژه احداث دانشکده مهندسی جم، عدم خدمات دهی درمانگاه تأمین اجتماعی جم حتی در سطح یک، استاندارد نبودن ورودی‌های شهر جم، راه‌های مواصلاتی شهرستان و همچنین تعطیلی فرودگاه جم را از دیگر مشکلات شهرستان عنوان کرد.

وی اضافه کرد: در این زمینه‌ها شورای شهر جم پیگیری‌ها و مکاتبات زیادی داشته است و همچنان نیاز است توسط شوراها، مسؤولان و رسانه‌ها پیگیری شود.

رئیس شورای شهر جم با تجلیل از عملکرد شهردار گفت: شورای فعلی شهر جم بدون حاشیه و با برنامه و شفافیت پیگیر اجرای پروژه‌های عمرانی مختلف در سایر محلات شهر است.

در این نشست خبرنگاران شهرستان مسائل و موضوعات مختلف را با اعضای شورای شهر جم و شهردار مطرح کردند.