با حکم مدیرعامل شستان؛

مدیرعامل شرکت پتروشیمی مخازن سبز عسلویه ابقا شد

طی حکمی، محمدرضا یزدانی کاشانی به مدت دو سال در سمت مدیرعامل پتروشیمی مخازن سبز عسلویه ابقا شد.

به گزارش جنوب استان به نقل از روابط عمومی مخازن سبز پتروشیمی عسلویه، در آئینی با حضور افشار بازیار مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان، محمدرضا یزدانی کاشانی برای دو سال دیگر بعنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه منصوب شد.

در این مراسم، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذارى تجارى شستان ضمن ابراز خشنودی و تقدیر از عملکرد اعضای هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه طی دوره چهارساله گذشته، بر روند رو به رشد و توسعه کسب و کار شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه با بهره‌گیری از نیروهای جوان، متعهد و خوش استعداد تاکید کرد.

محمدرضا یزدانی کاشانی که دو سال دیگر مدیرعاملی شرکت مخازن سبز را بر عهده گرفته، از موفق ترین مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی زیرمجموعه شستان در چندسال گذشته بوده که توانسته شرکت مخازن سبز عسلویه را از یک شرکت زیانده به یک شرکت سودآور تبدیل نماید.

وی دانش آموخته دانشگاه علم و صنعت در رشته مدیریت اجرایی بوده که مسؤولیت‌ها و سوابق اجرایی متعددی در کارنامه کاری خود از جمله مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت، مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت آب پارس دماوند، عضویت در هیات مدیره شرکتهای پلیمر آریا ساسول و پتروشیمی مرجان را دارا است.

4256165.jpg (1000×563)