فرمانده انتظامی شهرستان کنگان

انهدام ۲ باند سرقت در کنگان

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از انهدام ۲ باند سرقت خبر داد و گفت: در این رابطه با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان کنگان ۶ نفر از اعضای این باندها دستگیر و تاکنون ۸ فقره سرقت کشف شده است.

به گزارش جنوب استان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”حمیدرضا حبیبی” بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه در شهرستان کنگان، بلافاصله پیگیری موضوع و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی، ۲باندسرقت را شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مقام قضائی طی چندعملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان بیان داشت: متهمان ابتدا در اظهارات خود منکر هر گونه جرم و اتهامی شدند اما با رو به رو شدن شواهد موجود و ارائه مستندات چاره ای جز بیان حقیقت نداشته و لب به اعتراف گشوده و به ۸ فقره سرقت تلفن همراه در شهرستان کنگان اعتراف کردند.

سرهنگ حبیبی با اشاره به این که مأموران در این عملیات ها ۵ سارق و یک مالخر را دستگیر کردند؛ تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.