مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس

پیام مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس به مناسب آغاز هفته دولت

سخاوت اسدی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در پیامی در پیامی آغاز هفته گرامی داشت دولت را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اَللّهُمَ صَلِّ عَلی علی بن مُوسَی الِّرِضا المَرُتَضی بعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ

دوم شهریور ماه مصادف است با معراج شهیدان والا مقامی چون رجایی و بـاهنر، پیوستگی جاودانه یاد این شهیدان سرافراز با هفته دولت که در واقع پاسداشت حماسه آفرینی دلاور مردانی است که خدمت به محرومان و مستضعفان را به مطاع دنیوی ترجیح داده و عمر شریف خود را برای تداوم این راه مبارک تقدیم نمودند را گرامی داشته، همچنین چهارم شهریور ماه که مصادف با روز کارمند می‌باشد را به همه کارمندان متعهد و خدوم کشور و بویژه همکاران محترم حوزه نفت و گاز تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
بی‌شک این هفته فرصت مناسبی است تا دستاوردها و اقدامات اساسی دولت با شعار دولتی مردمی برای ایرانی قوی، در عرصه‌های مختلف به تصویر درآمده تا زمینه آگاهی عموم از ثمرات تلاشگران دولت، خاصه جهادگران عرصه نفت و گاز فراهم آید.
به فرموده مقام معظم رهبری “هفته دولت، فرصت مغتنمی است تا مردم با نتایج تلاش‏های بخشی از مجموعه نظام اسلامی بیشتر آشنا شوند
باعنایت به این که شأن دولت مردان در جمهوری اسلامی خدمتگزاری به ملت است، سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس افتخار دارد با الگو قراردادن رفتار و منش شهیدان عالیقدر نظام مقدس ایران اسلامی و تکیه بر انسان‌های صالح و دلسوز، فرصتی را که در اختیار دارد مغتنم شمرده و در راه مقدس خود از هیچ کوششی در شرایط سخت و طاقت فرسای میادین نفت و گاز در مجموعه پارس جنوبی دریغ ننماید.
درعین حال از عموم مردم بومی و همیشه در صحنه که نه همسایگان بلکه صاحبان اصلی و میزبانان دلسوز صنایع عظیم نفت و گاز هستند و نیز از صاحب نظران و نخبگان کشور انتظار داریم با پیشنهادات سازنده، مجموعه سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس را در راه رسیدن به اهداف مورد نظر که همانا اعتلای اسلام و سربلندی کشور عزیزمان است یاری نمایند.
اینجانب بعنوان نماینده وزارت نفت با پاسداشت مجدد یاد و خاطره شهیدان بزرگوار دولت، امیدوارم با تأسی به رفتار این شهیدان عزیز به ویژه در سال تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین با همت و تلاش والاتر در جهت تعالی و پیشرفت هرچه بیشتر کشور گام‌های جدی‌تر برداشته شود. توفیق روزافزون همه خدمت‌گزاران به ملت ایران خاصه سربازان بی‌ادعا و زحمتکش صنعت نفت و گاز را در ظل عنایات حضرت ولی‌عصر(عج) و رهنمودهای رهبر عزیزمان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی )از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.
سخاوت اسدی
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس