عضو شورای شهر عسلویه

اسکله عسلویه نیازمند لایروبی است

عضوشورای شهرعسلويه خواستار توجه ویژه دولت و مسئولان نسبت به مشکلات اسکله این شهر و مردم این منطقه شد.

به گزارش جنوب استان علی دریایی عضو شورای شهر عسلویه گفت: ضمن گرامی داشت هفته دولت ، حال که در آستانه ی آغاز هفته دولت قرار گرفته ایم، امیدواریم دولت مردان خدوم نسبت به برخی از مهمترین دغدغه های مردمان خوب شهر عسلویه از جمله لایروبی اسکله سفاری و صیادی شهر و تکمیل ضلع جنوبی وسایبان یا سوله آن، توجه ویژه ای نمایند و این مهم را در دستور کار دولت قرار دهند.
الحق زیبنده ی عسلویه نیست با آن آوازه ی جهانی اش هنوز هم اسکله اش پس از سالیان دراز در بلا تکلیفی، روزگار بگذراند.

علی دریایی بوحسین

اگر با نگاه انصاف برانگیز و دل جان خود به این موضوع بنگریم بی هیچ تلاشی درخواهیم یافت که اسکله ی مرکز شهرستان نسبت به اسکله های شهر و روستاهای اطراف به مراتب از امکانات و کیفیت بسیار کمتری برخوردار است. به گونه ای که این اسکله ی دو منظوره و کاربرد های زیادی دارد بدلیل استقرار لنج های سفاری و قایق های صیادی در کنار هم و نبود زیرساخت های مناسب بعلاوه ترافیک بالا چندین بار شاهد حوادث ناگوار و آسیب ها و خسارات زیان آور مالی بوده است و بعید هم نیست که آبستن حوادث احتمالی نباشد‌. از این رو این امر بسیار ضروری حمایت جدی دولت مردان از مرکز شهرستان می باشد.
بدون شک نقش حیاتی عسلویه بعنوان قلب تپنده ی اقتصاد کشور بر هیچ دل آگاهی پوشیده نیست و این مردمان نجیب و محترم در حدود دو دهه است که آرامش، سلامتی و محیط زیست خود را در طبق اخلاص نهادند و کریمانه برای سرزندگی این میهن عزیز، تقدیم نمودند.
وی افزود به عنوان نماینده همشهریانم و خدمتگزار آنها از بعد و شروع کار، به اتفاق دیگر همکارانم در شورای شهر، این امر را در اولویت پیگیری های خود قرار داده ایم، همچنان که انتظار داریم و امیدواریم بین اداره بنادر و دریانوردی، شیلات و گمرگ یک همسویی گرهگشا جهت حل معضل اسکله شهر عسلویه ایجاد گردد. بسا که بتوان اندکی به مرام و معرفت مردمان این شهر پاسخی دهیم که لایق و شایسته آن باشند