دیدار مردمی فرماندار عسلویه

رویکرد دولت تسهیل دسترسی مردم به مسئولان است

فرماندار عسلویه صبح پنج شنبه دیدار چهره به چهره مردم روستای سهموی جنوبی گفت: برقراری ارتباط دوسویه بین مسئولان و مردم جزیی از حقوق متقابل آنهاست و رسالت تمام دستگاه‌های اجرایی پاسخگویی به مطالبات مردم است.

به گزارش جنوب استان  فرماندار عسلویه صبح پنج شنبه دیدار چهره به چهره مردم روستای سهموی جنوبی با مسئولین شهرستان عسلویه به مناسبت هفته دولت در این دیدار فرماندار شهرستان اظهار کرد: برقراری ارتباط دوسویه بین مسئولان و مردم جزیی از حقوق متقابل آنهاست و رسالت تمام دستگاه‌های اجرایی پاسخگویی به مطالبات مردم است.
وی ادامه داد: داشتن روحیه خدمتگزاری به مردم، اعتقاد به اراده‌ و نیروی مردم، انس با مردم، تماس با مردم و پای صحبت مردم نشستن، گفت و گوی صادقانه‌ با مردم، دلسوز مردم بودن، غافل نشدن از حال و روز جامعه برخی از شاخصه‌های مردمی بودن مسئولان از منظر مقام معظم رهبری است که باید به این موارد بیش از پیش توجه شود.

سیدعلی هاشمی فرماندار عسلویه افزود: دیدار چهره به چهره با مردم و در جریان مشکلات آنها قرار گرفتن فرصتی ارزشمند برای یک مسئول در دوران مسئولیت خود برای رسیدگی به مشکلات و رفع موانع و حل مشکلات مردم می‌باشد.

در این نشست فرماندار شهرستان عسلویه به سوالات و مسائل و مشکلات، مردم روستای سهموی جنوبی پاسخ داد و رسیدگی کرد.