انتصاب

جوان بوشهری به عنوان معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل امور نوجوانان مجمع ملی جوانان کشور منصوب گردید

مجتبی زارع جوان بوشهری به عنوان معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل امور نوجوانان مجمع ملی جوانان کشور منصوب گردید

« مجتبی زارع » از کارآفرینان به نام استان بوشهر و کشور با معرفی محمدرضا تنو «معاونت اجرایی و پشتیبانی» و تایید مدیر امور نوجوانان و دانش آموزی مجمع ملی جوانان کشور وزارت ورزش و جوانان به عنوان معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل این مجموعه انتخاب گردید.

مجتبی زارع عناوینی چون رئیس هئیت ورزشهای همگانی شهرستان دشتی ، مدیر روابط عمومی پالایشگاه دوم پارس جنوبی، مدیر روابط ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان دشتی، مشاور معاونت اجرایی منطقه ویژه انرژی پارس را در کارنامه خود دارد.

میثم ویسی زاغه، مدیر امور نوجوان و دانش آموزی مجمع ملی جوانان گفت:بنا به عملکرد مطلوبی که مجتبی زارع در میان نوجوانان و جوانان کشور داشته و طی بررسی های به عمل آمده این جوان بوشهری به عنوان معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل امور نوجوان و دانش آموزی مجمع ملی جوانان کشور منصوب گردید.

ویسی زاغه افزود: امید است که با استعانت از ایزد منان و با همت، درایت و پشتکاری که بحمدالله این جوان موفق از آن برخوردار است، در به ثمر رسیدن اهداف عالی امور نوجوانان و دانش آموزی مجمع ملی جوانان و تحقق پیشرفت نوجوانان کشور کوشا و موفق باشد.

مجتبی زارع ضمن تشکر از مدیر امور نوجوان و دانش آموزی مجمع ملی جوانان کشور گفت: انشاءالله تمام توان خود را جهت پیشبرد اهداف مجموعه نوجوانان کشور به کار خواهد گرفت.

ویسی زاغه با اشاره به توصیه جدی رئیس‌جمهور برای توجه به جوانان، گفت: نگاه تخصص محور و فرهیختگی نسل جوان همان چیزی است که امروز به آن نیاز داریم و بر این اساس، حضور جوانان مطالبه گر در عرصه‌های مختلف استان را به‌طورجدی دنبال خواهیم کرد.

وی گفت: شناسایی ظرفیت‌های استان های کشور ضروری است با توجه به ظرفیت بالای که سطح کشور داریم در بخش‌های مختلف شناسایی و فعال کردن آن‌ها ضروری است و باید از همه توانمندی‌های نوجوانان این کشور استفاده شود تا گامی در زمینه توسعه نسل نوجوانان و دانش آموزان کشور برداشته شود و ما تمام توان خود را برای حمایت از آنان به کارخواهیم بست.