فرماندار جم

افتتاح و کلنگ زنی ۲۱۷ میلیارد تومان پروژه عمرانی در جم

فرماندار جم در حاشیه افتتاح و کلنگ زنی چند طرح مهم عمرانی اظهار داشت: در هفته دولت سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۱۷ میلیارد تومان پروژه عمرانی در جم اجرا یا به بهره برداری می‌رسد.

سید محمد احمدپور فرماندار جم ظهر عصر امروز در حاشیه آیین تجدید میثاق با شهدا در گلزار شهدای روستای آبگرمک اظهار داشت: فرهنگ شهادت، یعنی کار و تلاش جهادی و خالصانه برای مردم تا مردم، دولت را از خود بدانند و نور امید در جامعه تابانده شود و مسئولان خادم مردم هستند و باید برای رضایت ولی نعمتان تلاش کنند.

فرماندار جم افزود: امروز پیروی راه و روش شهدای عزیز و بسط فرهنگ شهادت، در خدمت بی‌منت و همراهی با مردم و رفع نیازهای اقشار تعریف می‌شود و باید همه در این مسیر حرکت کنیم.

وی نکوداشت مقام شامخ شهدا و تکریم و بزرگداشت خانواده معظم شهدا و ایثارگران را رسالتی خطیر برای همه مسئولان دانست و یادآور شد: عزت و اقتدار ایران اسلامی از برکت خون شهداست و اگر امروز در عرصه‌های مختلف به ویژه دفاعی هیچ ددمنشی جرات عرض اندام ندارد ناشی از همان فرهنگ و تفکر حسینی و علوی است که شهدا و ایثارگران در سایه‌سار آن، زیستند و جانفشانی کردند.

احمدپور همچنین در حاشیه افتتاح و کلنگ زنی چند طرح مهم عمرانی اظهار داشت: در هفته دولت سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۱۷ میلیارد تومان پروژه عمرانی در جم اجرا یا به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار جم در آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های توسعه ارتباطات و برق شهرستان جم گفت: تمام توان خود را برای جذب اعتبارات استانی و ملی به کار بسته‌ایم و این روند را با همراهی مردم و مسئولان ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی ۷۰ پروژه عمرانی شهرستان جم در هفته دولت تصریح کرد: در هفته دولت ۱۴۰۱، ۵۲ پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ۱۷۵ میلیارد تومان افتتاح و ۱۸ پروژه با اعتبار بالغ بر ۴۱ میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شود.

۴۰ میلیارد تومان پروژه در هفته دولت در بخش ریز افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

نرجس تشانی سرپرست بخشداری ریز اظهار داشت: در هفته دولت، ۲۲ پروژه عمرانی در بخش ریز با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

سرپرست بخشداری ریز در حاشیه آیین تجدید میثاق با شهدا به مناسبت آغاز هفته دولت بیان داشت: راه شهدا چراغ راه مسئولان برای خدمت صادقانه و خالصانه به مردم است و همه مسئولان باید از منش و روش شهدای عزیز پیروی کنند.

وی تصریح کرد: شهدا در قاب خاطرات مردم ماندگار شدند چون با بذل جان شیرین، از مردم و دستاوردهای انقلاب بزرگ اسلامی پاسداری کردند.

تشانی با اشاره به اجرای برنامه‌ها و طرح‌های مختلف فرهنگی و عمرانی در هفته دولت خاطر نشان کرد: قطعه ۱۱ کیلومتری راه روستایی سرچشمه یکی از مطالبات دیرین مردم عزیز این روستا و بخش ریز بود که با نگاه ویژه استاندار بوشهر و اهتمام تمام فرماندار شهرستان در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

سرپرست بخشداری ریز با اشاره به آغاز عملیات اجرایی راه سرچشمه به باغان و خروج این روستا از بن بست، افزود: قطعه مواصلاتی این پروژه بزرگ به روستای سرچشمه نیز با تامین اعتبار لازم در حال اجراست که با تکمیل این مسیر، مردم سرچشمه از راه آسفالته روستایی برخوردار خواهند شد.

وی به اجرا و بهره برداری پروژه‌های مختلف عمران شهری و روستایی در بخش ریز اشاره کرد و گفت: با همدلی و همراهی خوب مردم، شوراها و مسئولان، قطعا در آینده نزدیک پروژه‌های مهم و حیاتی دیگری اجرایی خواهد شد.

تشانی با اشاره به پیشرفت مطلوب پروژه مخزن آب شهر انارستان یادآور شد: این پروژه کلان آبی، در مراحل نهایی اجرا قرار دارد و پس از تکمیل واحد تصفیه و سرایداری، در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین از تکمیل ۲ ساختمان مدرسه در بخش ریز خبر داد و گفت: مدرسه ۱۲ کلاسه نو آوران و مدرسه ۶ کلاسه طوبی در شهر انارستان در هفته دولت و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

افتتاح و کلنگ زنی ۱۱ میلیارد تومان پروژه عمران روستایی

طاهره عبدالهی بخشدار مرکزی جم گفت: ۱۳ پروژه عمران روستایی در ۶ روستای بهرباغ، علی آباد، فرامرزی، بیدان، بیدبلند و کوهچر افتتاح و اجرایی شد.

عبدالهی تصریح کرد: این پروژه‌های عمران روستایی شامل دیوار حفاظتی، رفیوژ وسط بلوار، آسفالت کوچه و معابر، اجرای سنگ فرش کوچه‌ها و اجرای پارک محله‌ای بوده است.

بخشدار مرکزی جم یادآور شد: طی روزهای آینده از چندین پروژه عمرانی دیگر در سطح روستاهای بخش مرکزی رونمایی خواهد شد.

عبدالرحیم راستین معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری جم با اشاره به اینکه در چهارمین روز از هفته دولت، بیش از ۲۰ میلیارد تومان پروژه در بخش مرکزی و ریز شهرستان جم به بهره برداری رسید، گفت: ساختمان خیرساز بهزیستی ریز، سازه‌های آبخیزداری در انارستان، کوهچر، هفت باغ و بیدو علیا، بهسازی و آسفالت راه روستایی تل قلعه و برخی دیگر از پروژه‌های عمرانی با حضور فرماندار و رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان بوشهر به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه اجرای سازه‌های آبخیزداری با جذب بسیار خوب اعتبارات ملی اجرایی شده اضافه کرد: پروژه بزرگ بهسازی و آسفالت خیابان روستای تل قلعه با مساحت ۱۰ هزار متر مربع و اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از مطالبات چندین‌ساله مردم این روستا بود که با حمایت فرماندار شهرستان، پیگیری واهتمام ویژه بخشدار مرکزی و همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرایی شد.