مدیرکل ارتباطات بوشهر:

پروژه پوشش اینترنت همراه دو روستای لاور ده و لاور گل تامین اعتبار شد

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر از افتتاح و شروع عملیات اجرایی پروژه های ارتباطی در سطح استان و همزمان با هفته دولت خبرداد.

به گزارش جنوب استان علی سملیان مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفتگو با خبرنگار جنوب استان اظهار کرد:در هفته دولت، ۱۲پروژه ارتباطی در سطح استان با اعتبار ۴۲۰ میلیارد ریال افتتاح می شود.

وی افزود: از ۱۲پروژه ارتباطی، ۹ پروژه افتتاحی و ۳ پروژه آغاز عملیات اجرایی می باشد.

وی ادامه داد: روستاهای لاور ده و لاور گل، امیدوار هستیم با نصب دکل در مرکزیت این دو روستا، از پوشش کامل اینترنت برخوردار خواهند بود و امید است تا دهه فجر این پروژه افتتاح گردد.

سملیان خاطرنشان کرد: پروژه ها در شهرستان های بوشهر، دیلم، دشتستان، گناوه، جم و دشتی و ۱۲ روستای استان اجرا خواهد شد.

این پروژه‌ها در روستای نورکارمخی بوشهر، روستاهای بوالفتح و والفجر دیلم، بوالفیروز، آقا میراحمد، درنگ، چاه دول، مکابری و تنگ فاریاب دشتستان، گاو سفید بزرگ گناوه، لاورده کنگان،چاه‌دول شبانکاره  و اسلام آباد دشتی افتتاح و اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: پروژه ها توسط شرکت ایرانسل و شرکت ارتباطات سیار اجرا می شود و هزینه اجرای این سایت ها از محل طرح خدمات اجباری روستایی (USOوزرات ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

وی ضمن قدردانی از همکاری و همدلی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و بخشداری‌ها و دهیاری‌های استان بوشهر، گفت: تقویت زیرساخت‌های ارتباطی و تحقق عدالت در استان بوشهر برنامه ریزی شده است.

وی در پایان اشاره کرد: در روستاهای در حال توسعه، با ایجاد و توسعه زیرساختهای ارتباطی مورد نیاز و فراهم آوردن امکانات لازم برای آموزش و نحوه استفاده از رسانه های نوین ارتباطی، سطح زندگی مردم ارتقا و منجر به جذب سرمایه، فروش صنایع دستی، کارآفرینی و توسعه و رشد اقتصاد روستا می شود. این امر نیازمند وجود اینترنت با کیفیت در سطح روستاها می باشد.

 

 


 

اخبار مرتبط: 

  • انتشار : ۱۱ – اسفند – ۱۴۰۰ – ۱۸:۴۶

مشکل آنتن دهی شبکه موبایل دو روستای لاور گل و لاور ده – مشترک مورد نظر در دسترس نیست