مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر

وام کم بهره برای اصحاب رسانه استان بوشهر

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی:با پیگیری های صورت گرفته و حمایت استاندار بوشهر تسهیلات کم بهره اشتغال در قالب وام مشاغل خانگی ویژه اصحاب رسانه در استان بوشهر به فعالان این عرصه پرداخت می شود.

به گزارش جنوب استان عبدالرحیم افروغ مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در این خصوص عنوان کرد: با پیگیری های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و حمایت ویژه دکتر محمدی زاده استاندار محترم بوشهر  برای حمایت از فعالان عرصه رسانه، بخشی از اعتبارات مشاغل استان به طور خاص به اصحاب رسانه استان بوشهر اختصاص یافت.

افروغ افزود: این تسهیلات در قالب وام مشاغل خانگی تا سقف یک میلیارد ریال و با کارمزد ۴ درصد و مهلت پرداخت ۵ ساله است و اصحاب رسانه می توانند جهت دریافت این تسهیلات در سامانه مشاغل خانگی  به صورت متقاضی مستقل یا پشتیبان به آدرس mkh.mcls.gov.ir  مراجعه و اقدام به ثبت نام و تکمیل اطلاعات فردی و  تخصصی خود در حوزه رسانه کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر تشریح کرد: متقاضیان پس از تکمیل اطلاعات خود در سامانه تسهیلات خانگی و دریافت کد پیگیری ،می توانند به واحد اشتغال در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر جهت تکمیل پرونده مراجعه کنند.