رئیس شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی پارس:

صنعت آماده مشارکت در توسعه زیرساخت‌های سلامت است

رئیس شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس گفت: حوزه صنعت آماده مشارکت برای توسعه زیرساخت‌های خدمات حوزه سلامت است تا به بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی خود جامه عمل بپوشاند.

به گزارش جنوب استان دکتر حجت نظری در نخستین نشست هیأت رئیسه شهرستانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در عسلویه گفت: صنعت آماده مشارکت بیشتر برای توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت با رویکردهای علمی و تعاملی جدید است.
دکتر نظری با اشاره به‌ضرورت گسترش رابطه میان صنعت و جامعه افزود: شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی شرکت‌های منطقه پارس، بخش عمده‌ای از فعالیت‌های خود را بر انجام مسئولیت‌های اجتماعی متمرکز نموده است.
وی ادامه داد: راه‌اندازی صنایع مشکلاتی را نیز برای مردم ایجاد کرده است و بدون شک تلاش برای جبران مستقیم آسیب‌های وارده نیز بر عهده صنعت است.
دکتر نظری عنوان داشت: بر اساس رسالتی که در تولید ثروت برای کشور داریم وظایفی هم نسبت به جامعه و به‌ویژه مردم فهیم و خونگرمی که میزبان صنایع هستند داریم.
رئیس شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی تصریح کرد: باید رابطه صنعت و مردم را به نحوی بهبود دهیم که تأثیر آن بر زندگی مردم موجب ایجاد حس رضایتمندی از فعالیت صنایع شوند.
دکتر نظری در بخش دیگری از سخنان خود در نشست هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در عسلویه گفت: شورای راهبردی به دنبال ایجاد تعامل بیشتر با روش‌های علمی و تفاهم مشترک است.
وی گفت: مدافعان سلامت در سال‌های اخیر با ایثار و فداکاری بی‌نظیر خود، برگ زرینی از افتخارات ایران اسلامی را در تقویم تاریخ به ثبت رساندند و همه جامعه مدیون این ایثار است.
دکتر نظری تصریح کرد: برای توسعه زیرساخت‌های سلامت استان به‌ویژه شهرستان‌های میزبان صنایع آماده همکاری مشترک هستیم.
رئیس شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس خاطرنشان کرد: صنعت به دنبال ایجاد رابطه خوب و حس آرامش به جامعه است و اگر نتوانیم این حس را در جامعه ایجاد کنیم یعنی در انجام مسئولیت اجتماعی خود با شکست مواجه شده‌ایم.