با حضور مجازی وزیر نفت؛

مدرسه ۱۲ کلاسه کنگان با ارتباط ویدئو کنفرانسی وزیر نفت افتتاح شد

مدرسه ۱۲ کلاس قدس کنگان صبح امروز در ارتباط ویدیویی با وزیر نفت، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ششمین روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش جنوب استان مدرسه ۱۲ کلاس قدس کنگان صبح امروز در ارتباط ویدئویی با جواد اوجی وزیر نفت، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ششمین روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

ابراهیم احمدی مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیزات مدارس استان بوشهر در این آیین اظهار کرد: در ادامه افتتاح پروژه‌های نوسازی مدارس به مناسبت هفته دولت صبح امروز با دستور وزیر نفت مدرسه ۱۲ کلاس قدس کنگان افتتاح شد.

وی گفت: این پروژه در زیربنای هزار و ۶۹۲ متر مربع محوطه‌سازی دو هزار و ۸۳۸ متر مربع انجام گرفته است.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیزات مدارس استان بوشهر با تشریح جزئیات بیشتر از این مدرسه ادامه داد: ۲۳۴ متر طول دیوار کشی مدرسه حافظ شد که به یاری خداوند در سال جاری و قبل از آغاز سال تحصیلی جدید در اختیار دانش‌آموزان عزیز قرار گرفت.

احمدی عنوان کرد: مدرسه ۶ کلاسه قدس در پایه ابتدایی با اعتبار بالغ‌ بر ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، با مشارکت شرکت ملی نفت ایران به پایان رسیده است.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: تا به امروز علاوه‌بر افتتاح اولین استخر دانش‌آموزی استان که قریب به ۱۰ سال از شروع آن گذشته بود چندین مدرسه در سطح شهرستان‌های مختلف استان به بهره‌برداری رسیده است.