فرماندار عسلویه:

شورای راهبردی توسعه بهداشت و درمان عسلویه را ویژه ببیند

فرماندار عسلویه گفت: شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس کمک به توسعه بهداشت و درمان عسلویه را به شکل ویژه در دستور کار خود قرار دهد.

به گزارش جنوب استان سید علی هاشمی در نشست هیأت رئیسه شهرستانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در عسلویه گفت: قدردان حمایت‌ها و همت شورای راهبردی در ارائه خدمت به مردم میزبان صنایع در شهرستان عسلویه هستیم.
هاشمی با دعوت از شرکت‌های پتروشیمی مستقر در عسلویه برای مشارکت سازنده در توسعه زیرساخت‌های این شهرستان افزود: اقدام شرکت پتروشیمی زاگرس در ساخت مرکز خدمات جامع سلامت در روستای زبار ستودنی است.
وی ادامه داد: تجهیز پروژه‌های به اتمام رسیده در حوزه بهداشت و درمان در انتظار تصمیم شورای راهبردی است.
هاشمی عنوان داشت: تقویت ناوگان اورژانس ۱۱۵ در برنامه دانشگاه علوم پزشکی دیده شده است اما افزایش تعداد آمبولانس‌ها با مساعدت صنعت ضرورت دارد.
وی تصریح کرد: بخشی قابل توجهی از اعتبارات پروژه‌های بهداشتی شهرستان عسلویه توسط فرمانداری و دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفته است و انتظار می‌رود صنایع نیز در قالب پیوست سلامت در تکمیل این پروژه‌ها کوتاهی نکنند.
تأمین اجتماعی برای راه‌اندازی بخش دیالیز تعلل نکند
فرماندار عسلویه با انتقاد از عدم راه‌اندازی بخش دیالیز بیمارستان نبی اکرم (ص) عسلویه خاطرنشان کرد: روا نیست ثروت سرشاری که از بیمه کارکنان صنایع و مردم نصیب سازمان تأمین اجتماعی می‌شود در راه‌اندازی بخش دیالیز بیمارستان نبی اکرم (ص) تأثیری نداشته باشد.