در هفتمین روز از هفته دولت:

پنج مدرسه در شهرستان جم به بهره‌برداری رسید

در هفتمین روز از هفته دولت 5 فضای آموزشی با حضور استاندار در شهرستان جم به بهره‌برداری رسید.

به گزارش جنوب استان مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیزات مدارس استان بوشهر ظهر سه‌شنبه در این آئین اظهار داشت: در ادامه افتتاح پروژه‌های نوسازی مدارس در آخرین روز از هفته دولت شاهد افتتاح مدرسه شش کلاسه امام جعفر صادق (ع) در روستای بهر باغ شهرستان جم بودیم.

ابراهیم احمدی افزود: این پروژه در زیربنای هزار و ۶۹۸ و محوطه‌سازی هزار و ۹۴ متر مربع صورت گرفته است.

وی ادامه داد: ۱۶۰ متر طول دیوار کشی مدرسه امام جعفر صادق (ع) شد که به یاری خداوند در سال جاری و قبل از آغاز سال تحصیلی جدید در اختیار دانش‌آموزان عزیز قرار گرفت.

احمدی اظهار کرد: دبستان پسرانه امام جعفر صادق (ع) در پایه ابتدایی با اعتبار بالغ‌بر ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، با مشارکت شرکت ملی نفت ایران به پایان رسیده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: علاوه‌بر این پروژه در بهارستان شهرستان جم چند پروژه دیگر در قسمت ریز این شهرستان آماده افتتاح هستند که در امروز به بهره‌برداری خواهند رسید.

در ادامه افتتاح پروژه‌های نوسازی مدارس در آخرین روز از هفته دولت شاهد افتتاح مدرسه شش کلاس شهید فخری‌زاده در شهر بهارستان شهرستان جم بودیم.

ابراهیم احمدی افزود: این پروژه در زیربنای ۹۵۴ و محوطه‌سازی هزار و ۵۰۵ متر مربع صورت گرفته است.

وی ادامه داد: ۱۶۵ متر طول دیوار کشی مدرسه شهید فخری‌زاده شد که به یاری خداوند در سال جاری و قبل از آغاز سال تحصیلی جدید در اختیار دانش‌آموزان عزیز قرار گرفت.

احمدی اظهار کرد: مدرسه شش کلاسه شهید فخری‌زاده در پایه ابتدایی با اعتبار بالغ‌بر شش میلیارد تومان، با مشارکت شرکت ملی نفت ایران به پایان رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه‌بر این پروژه در بهارستان شهرستان جم چند پروژه دیگر در قسمت ریز این شهرستان آماده افتتاح هستند که در امروز به بهره‌برداری خواهند رسید.

کل مدارس افتتاح شده:

۱-مدرسه ۶کلاسه شهید فخری زاده بهارستان شهرستان جم
۲-مدرسه ۶کلاسه شهید فتحی علی اباد شهرستان جم
۳-مدرسه ۶کلاسه امام صادق بهر باغ شهرستان جم
۴-مدرسه ۶کلاسه طوبی انارستان شهرستان جم‌
۵-هنرستان ۱۲کلاسه نواوران ریز شهرستان جم
 

 

4264542.jpg (620×413)

4264706.jpg (620×411)