بهره برداری و آغاز اجرای ده‌ها طرح در استان بوشهر

همزمان با آخرین روز هفته دولت بهره برداری و اجرای ده‌ها طرح در استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش جنوب استان با حضور استاندار بوشهر سالن ورزشی چند منظوره خاتم الانبیا در روستای عسکری عسلویه به بهره برداری رسید.

این طرح در زمینی به مساحت ۱۶۰۰ متر مربع با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی دهیاری به بهره‌برداری رسیده است.

همچنین هتل بنود هم در بندر نخل تقی افتتاح شد.

این هتل با ۲۲۰۰ متر مربع و با ۴۶۰ میلیارد ریال اعتبار با سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته شده و دارای ۱۱۴ تخت و ۵۷ اتاق است. با اجرای این طرح گردشگری ۳۰ نفر مشغول به کار شدند.

همچنین عملیات اجرایی ساختمان استاندارد عسلویه، آغاز شد.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان گفت: این ساختمان در زمینی به وسعت ۱۰۱۴ متر مربع در ۲ فاز و سه طبقه و با زیربنای ۵۳۰ متر مربع و با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال ساخته می‌شود.

در جم عملیات اجرایی پارک خانواده با حضور استاندار آغاز شد. این طرح در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و اعتبار ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در مدت ۸ ماه اجرا می‌شود.

همچنین عملیات اجرایی چهار خانه بهداشت روستایی با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال در شهرستان جم آغاز شد. این طرح‌ها در روستا‌های جنوب جم، صیدی، علی آباد و حرمیک اجرا می‌شود.

دبستان دخترانه شهید فخری زاده با ۶ کلاس درس و ۶ میلیارد تومان اعتبار هم در شهر بهارستان جم افتتاح شد.

سالن ورزشی چندمنظوره تلاش در شهرک پردیس جم با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی شماره دو پردیس آغاز شد. برای اجرای این طرح ۳ میلیارد تومان اعتبار هزینه می‌شود.

در بوشهر هم بهره برداری و اجرای ۱۵ طرح عمران شهری آغاز شد.

تکمیل پارک حاشیه‌ای حد فاصل بیمارستان شهدای خلیج فارس تا ورودی نیایش، اجرای پیاده رو و فضای سبز حد فاصل تنگک اول و دوم، اجرای پارک حاشیه‌ای ورودی شهر بوشهر، ساخت جایگاه مسقف آرامستان وادی الرحمه، اجرا و اصلاح پیاده رو ضلع غربی چهار راه صفوی، خرید و نصب دوربین‌های ثبت تخلف، اجرای پارک محله‌ای در خیابان اعتمادیه، اجرا و اصلاح پیاده رو‌های پارک سیادت، اجرای کانال خیابان شهدای سرتل، اصلاح کانال دفع آب‌های سطحی خیابان میثم تمار، اجرای آسفالت کوچه‌ها و معابر سطح شهر، اجرای تعمیرات کف سازی و جداره دهکده گردشگری بوشهر، بهسازی معابر محله بهبهانی و بهسازی پیاده رو پشت پارک بانوان با اعتبار ۳۹ میلیارد تومان طرح‌هایی است که افتتاح و اجرای آن‌ها امروز در بوشهر آغاز شد.