با حمایت کامل پتروشیمی زاگرس:

ششمین مرکز خدمات جامع سلامت شهرستان عسلویه در روستای زبار افتتاح شد

در روز پایانی هفته دولت با حضور مسئولین استانی، شرکت پتروشیمی زاگرس در جهت تعهد و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و به منظور توسعه زیرساخت‌های عمرانی در حوزه بهداشت و سلامت جامعه و همچنین دسترسی سریع و آسان جامعه بومی به مراکز درمانی، با همکاری و نیازسنجی فرمانداری شهرستان عسلویه و همراهی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از پروژه مرکز جامع سلامت روستای زبار بهره‌برداری نمود.

صبح امروز ۸ شهریور ماه ۱۴۰۱ در مراسمی با حضور دکتر باستین معاون اقتصادی استاندار، هاشمی فرماندار شهرستان عسلویه، رحمانی معاون عمرانی فرمانداری، احمدی نماینده مجلس جنوب استان بوشهر، شایسته نیا سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان، زارعی رئیس سابق شبکه بهداشت، دکتر دیداری نماینده شرکت پتروشیمی زاگرس و هیات همراه و جمعی از مسئولین شهرستان و مردم محلی به بهره برداری رسید.

مرکز خدمات جامع سلامت روستایی زبار دارای زیربنای ۹۶۰ متر مربع می باشد و برای ساخت این مرکز بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبار وزارت بهداشت و پتروشیمی زاگرس هزینه شده است.

شایان ذکر است با افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زبار جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر از کلیه خدمات بهداشت و درمان مانند : پزشکی، دندانپزشکی، مامایی، آزمایشگاه مرکزی، بهداشت محیط، پانسمان، داروخانه و…. بهره مند می شوند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان در آئین افتتاحیه گفت: مرکز خدمات جامع سلامت روستای زبار ششمین مرکز خدمات جامع سلامت در شهرستان است که عملیات اجرایی آن در مهرماه ۱۳۹۹ به همت شرکت پتروشیمی زاگرس و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۲۲۴ مترمربع آغاز شد، امروز شاهد بهره‌برداری از آن هستیم.
وی اذعان داشت: در کنار همت بلند شرکت پتروشیمی زاگرس، با کمک‌های فرماندار جهادی شهرستان و نماینده مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی و پشتوانه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر توانستیم آن پروژه را در هفته دولت به بهره‌برداری برسانیم.