فرمانداری شهرستان کنگان « ویژه » شود

حجت الاسلام محمود محمودی : شهرستان کنگان بعنوان فرمانداری ویژه معرفی شود / مصوبه بیمارستان امام خمینی (ره) بعنوان بیمارستان معین نفت که از سال ۱۳۸۹ تا کنون بر روی زمین مانده است اجرایی و محقق شود / بکارگیری نیروهای توانمند بومی شهرستان کنگان در پست های مدیریتی کشوری ، استانی ، حوزه صنعت و شهرستان مطالبه مهم و جدی و بحق مردم از دولت ایران قوی و استاندار جدید بوشهر است

حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با اشاره به سفر قریب الوقوع ریاست جمهوری به استان بوشهر گفت: با توجه به شرایط خاص شهرستان کنگان از جمله میزبانی از بخش عمده صنعت و حضور بزرگترین پالایشگاهها در این خطه ، داشتن سیراف پر آوازه بعنوان سند حاکمیت ایران بر خلیج همیشه فارس ، شیرینو بعنوان بزرگترین روستای استان و از بزرگترین روستاهای کشور و دیگر شاخصه ها به فرمانداری ویژه ارتقا یابد.
وی در بخش دیگر با اشاره به مشکلات حوزه درمان و بیمارستان امام خمینی (ره) بعنوان قطب درمان جنوب ، توجه ویژه به این قطب درمانی را یکی دیگر از خواسته های مردم از دولت عنوان و بیان کرد: با توجه به اینکه بیمارستان امام خمینی قطب درمان جنوب و ارائه دهنده بخش عمده ای از خدمات درمان به حوزه صنعت است ، مصوبه بیمارستان امام خمینی (ره) بعنوان بیمارستان معین نفت که از سال ۱۳۸۹ تا کنون بر روی زمین مانده است اجرایی و محقق شود.
خطیب جمعه به سرمایه های بزرگ انسانی شهرستان کنگان اشاره و اظهار داشت: توقع و انتظار و مطالبه جدی مردم از دولت و استاندار جدید بوشهر اینست در حوزه مدیریتی اعم از کشوری ، استانی ، صنعت و شهرستان از نیروهای توانمند بومی این شهرستان استفاده و بکارگیری شود.
محمودی با تقدیر از تلاش استاندار سابق بوشهر به انتخاب یادگار دفاع مقدس و فرزند توانمند و نخبه استان بوشهر سردار محمدی زاده بعنوان استاندار جدید بوشهر اشاره و ضمن تبریک به وی گفت: انتظار مردم از فرزند این استان که آشنا به مسائل و مشکلات منطقه و ساحل نشینان است ، اینست که با تلاش مضاعف و استفاده از همه ظرفیتها ، زمینه توسعه استان بویژه شهرستان کنگان را بیش از پیش فراهم نماید.
وی در بخش دیگر با تسلیت ایام اربعین حسینی و نیز نزدیک شدن به ایام رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام و شهادت فرزندانش امام حسن مجتبی (علیه السلام) و امام رضا (علیه السلام) ، ضمن تقدیر از عزاداران ، هیات ها ، خطبا و ذاکرین اهلبیت علیهم السلام به مسئله تبیین و افشای حقایق در این زمینه اشاره و خاطر نشان ساخت: به فرموده رهبر فرزانه انقلاب در جمع دانشجویان ، باید به مسئله تبیین اهمیت داده شود . خیلی از حقایق برای مردم تبیین شود.
امام جمعه با تسلیت ارتحال علامه ذی فنون حسن زاده آملی به بیان جایگاه بزرگ دینی و الهی و علمی آن انسان بزرگ و عبد صالح خدا و ارادت ایشان به رهبری معظم انقلاب اشاره و بیان کرد: علامه حسن زاده آملی عالمی ربانی ، حکیمی متاله و جامعی معقول و منقول و سالکی توحیدی و علامه ای ذی فنون بود.
محمودی با گرامیداشت هفته ناجا و تشکر از تلاشها و زحمات شبانه روزی نیروهای انتظامی و مرزبانی در خشکی و دریا و بیان اینکه تقدیم بیش از ۱۳ هزار شهید و ۲۲۰۰۰ جانباز در راه امنیت کشور از افتخارات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی است ، ضمن تجلیل از شهدای ناجا بویژه شهید سید حسن هاشمی (شهید ناجا در کنگان) گفت: اگر امروز به راحتی عبادت می کنیم ، پروژه های عظیم صنعتی فعال و بالاتر از اینها در کشور احساس امنیت می کنیم به برکت تلاش های بی وقفه و مجاهدت های نیروهای امنیتی ، مسلح بویژه نیروی عزیز انتظامی است.
وی با گرامیداشت هفته وقف ، وقف را سنتی حسنه اما فراموش شده دانست و با بیان اینکه وقف راهبردی متعالی در راهبری فرهنگی ، اجتماعی ذو اقتصادی است اظهار داشت: بنده بار دیگر اعلام می کنم عدم پرداخت حق و حقوق موقوفات حرام شرعی است.
گرامیداشت یاد و خاطره قهرمان و جوان ایذه ای شهید علی لندی و تشکر از تلاش های نیروهای جان برکف آتش نشان ، تقدیر از برگزار کنندگان مراسم هفته دفاع مقدس ، پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی ، تحلیل بر سخنان اخیر رهبری فرزانه انقلاب و نیز مسائل بین المللی از دیگر مطالب مطرح شده در خطبه دوم بود.