فرماندار کنگان:

۸ نقطه حادثه خیز راه‌ها در شهرستان کنگان باید اصلاح شود

فرماندار شهرستان کنگان گفت: هشت نقطه حادثه خیز راه‌ها در شهرستان کنگان اصلاح شود.

به گزارش جنوب استان احمد غریبی در نشست شورای هماهنگی ترافیک استان بوشهر در شهرستان کنگان اظهار داشت: در مسیر مواصلاتی از جمله جم-سیراف روزانه بالغ بر ۲۰۰ سرویس تانکر آب و همچنین سرویس‌های تعویض شیفت شرکت‌ها، روزانه از این مسیر تردد می‌کنند.
وی اضافه کرد: برای بازدید از این مسیر حتماً باید مدیر عامل منطقه ویژه و همچنین دیگر مسئولان پتروشیمی دعوت کنیم تا دقیق ببینند این محورهای مهم چه وضعیتی دارند.
فرماندار شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: از راهداری انتظار دارم که در جذب اعتبارات دولتی تلاش کنند و در سطح استان و ملی پیگیری ویژه کنید.
وی افزود: هشت نقطه حادثه خیز از سال ۹۴ تاکنون شناخته شده است و ما باید کاری کنیم که در طول سال حداقل یک یا دو نقطه را به صورت اساسی مرتفع شود.
غریبی بیان کرد: صنعت باید در این خصوص نیز کمک کند و اگر این اشکالات رفع نشود حوادث بزرگی رخ خواهد داد لذا این امر مهم باید بزودی انجام شود تا شاهد فاجعه‌ای در این زمینه نباشیم.
وی افزود: نقاط حادثه خیز موجود که بیشتر سمت سیراف-جم هستند را می‌توان با برنامه ریزی دقیق رفع کرد.
فرماندار کنگان تصریح کرد: مسئولیت جاده‌ای یک مسئولیت سنگینی بر دوش تک تک ما است و اگر این مسئولیت پیگیری نشود حوادث ناگواری شاهد خواهیم بود.
وی ادامه داد: مصوباتی که در جلسات گرفته می‌شود باید با حساسیت ویژه ای پیگیری و انجام شوند.
غریبی اظهار داشت: در اجرای پروژه‌های حوزه راهداری باید با یک چشم اندازی وسیع صورت بگیرد تا با افزایش جمعیت و همچنین افزایش تردد با مشکلی مواجه نشویم.