امام جمعه بوشهر:

صدور ۶۰ هزار گذرنامه و برگ تردد در بوشهر

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: صادر شدن بیش از ۶۰ هزار گذرنامه و برگ تردد و رشد ۴۵۶ درصدی نسبت به پارسال در استان، یک حماسه در جریان صدور گذرنامه و برگ تردد است.

به گزارش جنوب استان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، پیش از ظهر امروز یکشنبه آیت الله صفایی بوشهری با حضور در اداره گذرنامه فرماندهی انتظامی استان بوشهر، ضمن بازدید از بخش های مختلف آن، از زحمات و تلاش های کارکنان این اداره در ایام اربعین و خدمت‌رسانی به زائران حسینی تقدیر و تشکر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این بازدید اظهار کرد: از اینکه خداوند توفیق داد امروز بعد از روز اربعین حسینی خدمت پرسنل و کارکنان اداره گذرنامه باشم سپاسگذار درگاه خداوند هستم.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: این حضور فقط جهت تقدیر و تشکر از شما عزیزان اداره گذرنامه فرماندهی انتظامی است که در ایام سفر اربعین به عنوان اولین موکب برشمرده شدند و با کار جهادی و شبانه روزی مقدمات سفر را برای زائرین حضرت سید الشهدا (ع) فراهم کردند.

وی با بیان اینکه شما عزیزان در این ایام کار بزرگی انجام دادید، تصریح کرد: صادر شدن بیش از ۶۰ هزار گذرنامه و برگ تردد و رشد ۴۵۶ درصدی نسبت به سال گذشته در استان بوشهر، یک حماسه در جریان صدور گذرنامه و برگ تردد است.

امام جمعه بوشهر افزود: شما در این ایام کار ارزشمند و قابل ستایشی انجام دادید و من از ناحیه خودم و همه کسانی که زائر حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بودند از شما تشکر و قدردانی می کنم.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه سهم شما پرسنل و کارکنان اداره گذرنامه در برگزاری سفر اربعین حسینی سهم بسزایی است، خاطر نشان کرد: سفر اربعین آغازی است برای حاکمیت مکتب حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در جهان و ظهور حضرت مهدی (عج) که به خوبی انجام گرفت و یک عظمت و حماسه ای از دلدادگان مکتب اهل بیت در جهان ایجاد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: بنده دیداری مردمی در این اداره داشتم، میزان رضایتمندی و روحیه مردم بسیار خوب بود.

وی ادامه داد: همین روحیه مردم داری و خدمت به مردم، اساس نظام جمهوری اسلامی ایران است و امیدوارم با همین روحیه، کار مردم با سرعت معقول انجام شود و درجه رضایتمندی مردم کماکان بالا باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این بازدید با مراجعه کنندگان اداره گذرنامه نیز دیدار و از نزدیک در جریان میزان رضایتمندی آنها در مراحل صدور گذرنامه قرار گرفت.