سلامت در منطقه از اولویت‌های ماست

احمد باهوش مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در دیدار با رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان گفت: بحث سلامت و درمان از اولویت‌های ما در منطقه است.

به گزارش جنوب استان به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، در این دیدار که صبح امروز شنبه ۱۹شهریورماه در ستاد مجتمع برگزار گردید، باهوش ضمن تبریک انتصاب سرکار خانم دکتر سجادی زاده به عنوان رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان گفت: بنده مشکلات شما در حوزه درمان را با تمام وجود لمس می کنم و مجتمع جهت رفع این مشکلات آماده همکاری با کادر درمان می باشد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با تاکید بر این نکته که ما در بحث سلامت مرزبندی نداریم اظهار داشت: این منطقه نیاز به امکانات و تجهیزات درمان بیشتری دارد و به‌دلیل کمبود تجهیزات در منطقه در بعضی مواقع حوادث کوچک هم منجر به فوت می شود.

وی افزود: در موضوع سلامت منطقه با مسئولین  محترم نفت و گاز جهت تقویت بیمارستان‌های منطقه مذاکرات خوبی صورت پذیرفته است.

باهوش با اشاره به وجود چهار پالایشگاه مجتمع در منطقه کنگان و حضور خانواده های کارکنان در این منطقه گفت: برای سلامت کارکنان و خانواده‌های ایشان و همینطور مردم منطقه تلاش می‌کنیم در چارچوب قانون از همه ظرفیت‌های منطقه و مجتمع استفاده کنیم، چرا که موضوع سلامت از موضوعات مهم ما در بحث پایداری تولید است.

در ادامه این نشست خانم دکتر سجادی زاده ضمن ارائه گزارشی از وضعیت بیمارستان امام خمینی ره کنگان و مسائل و مشکلات آن بیان داشت: کمبود لوازم و تجهیزات و خدمات پشتیبانی و اولیه ما را دچار مشکل کرده است.

وی افزود: با توجه به حجم بالای مراجعین بومی و کارکنان صنعت نفت به بیمارستان کنگان و اینکه ما خدمات خود را به همه شهرهای اطراف نیز ارائه می کنیم ضروری است از سوی مسئولین و مدیران صنعت نفت به‌صورت ویژه به این موضوع پرداخته شود.

در پایان این دیدار مقرر شد جلسات و بازدیدهایی برای رفع مشکلات درمان و سلامت منطقه در محل بیمارستان انجام پذیرد.