معاون استاندار بوشهر:

مشکل هزینه آب و برق مدارس استان بوشهر رفع شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در جلسه شورای آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: باید با تلاش مضاعف، مشکل هزینه آب و برق مدارس استان بوشهر رفع شود.

به گزارش جنوب استان اکبر پورات صبح دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: آموزش و پرورش دارای جایگاهی خاص و ویژه در جامعه است که باید به صورت ویژه دیده شود.

وی با اشاره به مسئولیت‌های آموزش و پرورش تصریح کرد: مسئولیت مجموعه آموزش و پرورش علاوه بر تعلیم و تربیت، در استعدادیابی و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در عرصه دانش‌آموزان بسیار مهم است.

پورات با قدردانی از تلاش و مجاهدت مجموعه آموزش و پرورش استان بوشهر که خدمات جهادی بر اساس شاخص‌های انقلابی انجام داده است اظهار داشت: خدمات جهادی آموزش و پرورش استان بوشهر موفقیت‌آمیز و بسیار مطلوب و درخور تحسین است.

ایجاد مدرسه و خانواده تراز انقلاب

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر حمایت همه جانبه از برنامه‌ها، طرح‌ها و توسعه زیرساخت‌ها را مورد تأکید قرار داد و گفت: ایجاد مدرسه و خانواده تراز انقلاب اسلامی یکی از رسالت‌های مهم آموزش و پرورش است که در این راستا اقدامات مهمی آغاز شده است.

پورات از تصویب ایجاد هنرستان دخترانه و پسرانه با تجهیزات کامل در ۱۲ کلاس خبر داد و تصریح کرد: برای حل مشکل هزینه آب و برق مدارس و فضاهای آموزشی کارگروه تخصصی با مشارکت مسئولان تشکیل و راهکارهای لازم ارائه شود.

وی آسیب‌های اجتماعی فضاهای مجازی به‌عنوان یکی از تهدیدات برای دانش‌آموزان را مورد اشاره قرار داد و افزود: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برای قشرهای نوجوان و جوان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.