معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار

۶۶۵ میلیارد تومان برای پرداخت تسهیلات به طرح‌های اقتصادی ابلاغ شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر از ابلاغ ۶۶۵ میلیارد تومان اعتبارات تسهیلات تبصره 18 خبر داد و گفت: تاکنون ۴۵۳ میلیارد تومان به طرح‌های اقتصادی استان بوشهر پرداخت شده است.

علی باستین در جلسه بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸قانون بودجه ۱۴۰۰ گفت :هر چند تلاش فراوانی برای جذب این تسهیلات از سوی دستگاه های اجرایی و بانک ها صورت گرفته ولی لازم است تا پایان شهریور به رقم بالای ۹۵درصد برسیم .

وی با اشاره به ابلاغ ۶۶۵ میلیارد تومان برای پرداخت تسهیلات به طرح‌های اقتصادی گفت: تاکنون ۴۵۳ میلیارد تومان به طرح‌های اقتصادی استان بوشهر پرداخت شده است.

دکتر علی باستین با اشاره به وضعیت پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ و نقش مهم بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: امسال طرح‌های مهم اقتصادی در استان بوشهر بر اساس ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و تولیدی و با هدف افزایش تولید و ایجاد اشتغال تصویب و اجرایی شده است.

وی با اشاره به طرح‌های مصوب اقتصادی بیان کرد: در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر ۲ هزار ۶۳۰ طرح مورد رسیدگی قرار گرفت و یک‌ هزار و ۴۷ طرح آن مصوب شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از ابلاغ ۶۶۵ میلیارد تومان تسهیلات تلفیقی از منابع بانکی و تکلیفی خبر داد و تصریح کرد: برای اجرا یک‌ هزار و ۴۷ طرح مصوب شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ۶۶۵ میلیارد تومان تخصیص یافت.

باستین با بیان اینکه تاکنون ۶۹ درصد این اعتبارات پرداخت شده است گفت: تاکنون ۴۵۳ میلیارد تومان برای ۳۹۱ طرح اقتصادی در نقاط مختلف استان بوشهر پرداخت شده است که ۶۹ درصد کل اعتبارات ابلاغی است.

وی اضافه کرد: این‌ تسهیلات به بخش‌های مختلف گردشگری، صنعت، معدن، کشاورزی، تولیدی و سرمایه‌گذاری اقتصادی پرداخت و باعث ایجاد هزار فرصت شغلی شده است.