مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات بوشهر:

طرح‌های اشتغال پایدار روستایی و عشایری استان بوشهر پایش می‌شود

علی سملیان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: طرح‌های اشتغال پایدار روستایی و عشایری استان بوشهر در حوزه فاوا پایش می‌شود.

علی سملیان صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمیته‌های نظارت بر طرح‌های اشتغال پایدار روستایی و عشایری بمنظور پایش و ارزیابی میدانی از طرح‌های بهره مند از این تسهیلات تشکیل شده است.

وی افزود: بازدیدها با حضور نماینده‌هایی از اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، فرمانداری شهرستان‌ها و دستگاه‌های اجرایی ارائه دهنده تسهیلات پایدار روستایی و عشایری انجام می‌شود. در این بازدیدها، اجرای طرح‌های ارائه شده و تعهد به ایجاد اشتغال بررسی می‌شود.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر خاطر نشان کرد: با حضور همکاران این اداره کل، بازدید از طرح‌های دریافت کننده تسهیلات در حوزه فاوا، در شهرستان تنگستان انجام و تائید شد.

طرح‌های اشتغال پایدار روستایی و عشایری استان بوشهر پایش می‌شود

وی تصریح کرد: چهار طرح از شهرستان تنگستان، دریافت کننده هفت میلیارد ریال تسهیلات بودند که منجر به ایجاد ۱۳ اشتغال جدید شد و بازدید از طرح‌های شهرستان جم در دست اقدام است.

سملیان گفت: اداره کل کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر از ابتدای دولت تا کنون، تائید کننده ۱۰ طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در حوزه فاوا بوده و حدود ۱۵ میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی پرداخت شده است.