موسی احمدی

اشتغال نیرو‌های بومی در جنوب استان بوشهر نظارت می‌شود

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت:نظارت لازم را بر روند پذیرش نیرو‌ها بومی در جنوب استان خواهیم داشت تا حقی ضایع نشود.

حجت‌الاسلام موسی احمدی گفت: در سفر به کشور قطر برنامه‌ها مهمی داشتیم و نشست‌های خوبی با مسئولان قطری برگزار شد.

او توسعه تعامل با کشور قطر را به عنوان یک اولویت مهم عنوان و بیان کرد که نشست‌های خوبی با مسئولان قطری به‌ویژه در حوزه‌های صنعت، نیرو و دریا داشتیم و پیگیریم از ظرفیت جنوب استان در این تعاملات استفاده کامل شود.

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی از تقویت زیرساخت‌ها در جنوب استان با همکاری مدیریت برنامه‌وبودجه استان خبر داد و گفت: همه ظرفیت‌ها برای بهبود وضعیت در جنوب استان استفاده می‌شود.

او بهبود وضعیت اشتغال نیرو‌های بومی در جنوب استان بوشهر را یک اولویت مهم خواند وبیان کرد که نظارت لازم را بر روند پذیرش نیرو‌ها خواهیم داشت تا حق نیرو‌های بومی ضایع نشود.

حجت‌الاسلام احمدی با اشاره به نشست با مدیران پتروشیمی‌ها و هلدینگ‌ها برای استفاده از ظرفیت قانونی جذب نیرو‌های بومی تاکید کرد که در سفر رئیس‌جمهور و همه نطق‌ها هم بر استفاده از ظرفیت نیروی انسانی بومی در صنعت تأکید کرده‌ایم.

او از پیگیری برای بهبود وضعیت بیمارستان کنگان خبر داد و گفت: بیمارستان کنگان و مشکلات آن از روز اول ورود دوباره به مجلس، دغدغه من بوده و به صورت مستمر پیگیر رفع مشکلات هستیم.

نماینده کنگان، جم، عسلویه و دیر در مجلس گفت: ورود مشارکتی وزارتخانه‌های نفت و بهداشت برای پرداخت بدهی و تجهیز و ترمیم بیمارستان کنگان و همچنین اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای رهایی از وضعیت فعلی بیمارستان در کنار مطالعه و بررسی بیمارستانی با شرایط فعلی از اقدامات مهم است.

او از پیگیری تکمیل مدارس و پروژه‌های نیمه‌تمام خبر داد و بیان کرد که دانشگاه دولتی و دانشکده نفت حق کنگان با ظرفیت موجود است، پیگیری کرده‌ایم و اگر فرهیختگان ما همکاری کنند تحقق آن شدنی است.

احمدی با اشاره به آمادگی برای راه‌اندازی خانه مطبوعات جنوب استان و سایر انجمن‌های خبرنگاری برای حمایت از اهالی رسانه گفت: در حوزه ورزش هم برای شهرستان رایزنی‌های خوبی انجام شده است و خبر‌های خوبی به‌زودی منتشر می‌شود.