مسئولیت های اجتماعی

اهدای ۱۰۰ بسته لوازم تحریر به دانش‌آموزان بی بضاعت عسلویه توسط شرکت مخازن سبز عسلویه

شرکت مخازن سبز عسلویه تعداد ۱۰۰ بسته لوازم تحریر به دانش‌آموزان بی‌بضاعت شهرستان عسلویه اهدا کرد.

به گزارش جنوب استان به نقل از روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه، در راستای مسؤولیت‌های اجتماعی صنایع نفت و گاز، از سوی شرکت مخازن سبز عسلویه تعداد ۱۰۰ بسته لوازم نوشت‌افزار به دانش آموزان بی‌بضاعت شهرستان عسلویه اهدا شد.

این ۱۰۰ بسته لوازم التحریر با دستور مدیرعامل شرکت مخازن سبز عسلویه با حضور عوامل این شرکت در مدارس دبستان باهنر، حدیث، شهید ابراهیمی، فلاح، جهاد، رجایی، معرفت، نرگس، امام علی(ع) و صوفی به دانش آموزان کم بضاعت شهرستان عسلویه اهدا شد.

محمدرضا یزدانی کاشانی در این آئین اظهار داشت: ما نسبت به مسؤولیت اجتماعی خود در عسلویه و نسبت به مردم این شهرستان تعهد کامل داریم و تمام تلاش خود را جهت ایفای نقش و ارائه مساعدت‌های بیشتر انجام می‌دهیم. امیدوارم مردم فهیم عسلویه این هدیه ناقابل را از ما پذیرا باشند.

مدیرعامل شرکت مخازن سبز عسلویه با بیان اینکه یکی از وجوه مهم مسؤولیت‌های اجتماعی شرکت‌های مستقر در منطقه مبحث اشتغال است، افزود: شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه با بیش از ۷۰ درصد نیروی بومی شاغل در این زمینه رکورددار است و همچنان متعهد به استخدام جوانان جویای کار منطقه در حد ظرفیت و توانایی خود خواهد بود.