نماینده دیر، جم، کنگان و عسلویه:

باید طرح‌های زیربنایی حوزه برق در جنوب استان بوشهر توسعه یابد

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح‌های زیربنایی حوزه برق در جنوب استان بوشهر توسعه یابد.

به گزارش جنوب استان حجت‌الاسلام موسی احمدی ظهر شنبه در آئین آغاز اجرای طرح توسعه و افزایش ظرفیت ایستگاه ۴۰۰ کیلو ولت برق کنگان اظهار داشت: جنوب استان بوشهر نیازمند تأمین برق پایدار در فصول مختلف است که باید طرح‌های مختلفی اجرا شود.

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس از مسئولان برق و وزارت نیرو تقدیر کرد و خواستار اجرای طرح‌های زیربنایی برای تأمین برق پایدار در شهرستان‌های حوزه انتخابیه و جنوب استان بوشهر شد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر نیز اظهار داشت: عبور موفق از تابستان گذشته و گذر از نقاط اوج مصرف برق محصول همفکری و تلاش همه دست‌اندرکاران صنعت آب و برق بود.

یدالله حقیقی ادامه داد: هوشمندسازی صنعت برق در بخش توزیع، انتقال و تولید و در بخش مشترکان و مصرف‌کنندگان از جمله اولویت‌هایی است که دنبال می‌شود.

در برنامه سفر یک روزه وزیر نیرو به استان بوشهر با حضور علی اکبر محرابیان، نیروگاه برق حرارتی عسلویه افتتاح شد.

وزیر نیرو در این سفر از طرح‌های آب‌شیرین‌کن بوشهر و سیراف بازدید کرد و در نشستی با مسئولان این استان به بررسی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های توسعه طرح‌های آب و برق در استان بوشهر و جنوب کشور خواهد پرداخت.

بازدید از سد دشت پلنگ و قابلیت‌های توسعه ظرفیت‌های تأمین برق و انرژی در جزیره خارگ و حضور در یادواره شهدای خلیج‌فارس نیز در برنامه وزیر نیرو گنجانده شده است.