وزیر نیرو:

مشکل آبرسانی به روستاهای استان بوشهر برطرف می‌شود

وزیر نیرو گفت: در زمان حاضر آبرسانی به روستاها بویژه در ساحل از نیازهای اساسی و مهمترین مشکلات استان بوشهر است که تلاش می‌شود در چارچوب جهاد آبرسانی برطرف شود.

به گزارش جنوب استان علی اکبر محرابیان روز شنبه در سفر یک روزه خود به استان بوشهر در بازدید از پروژه‌های آب و برق استان بوشهر افزود: طرح جهاد آبرسانی که با همت نیروی دریایی سپاه در دست اجرا است فاز نخست آن با موفقیت انجام شده و تلاش می‌شود این طرح با هدف رفع مشکل آبرسانی در استان بوشهر تداوم یابد.

محرابیان با اشاره به پروژه آب شیرین کن سیراف – جم اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه آبرسانی نزدیک به ۱۴ سال پیش آغاز شد اما با وجود ضرورت با سرعت خیلی کم در دست  اجرا بود که تلاش شد در سفر هیات دولت به استان بوشهر اعتباری برای سرعت بخشی در اجرای این پروژه مهم تخصیص یابد.

وی اضافه کرد: همچنین تلاش شده در قالب مصوبات سفر رئیس جمهور و تصمیم گیری انجام شده در زمینه تامین برق و تکمیل ایستگاه‌های پمپاژ آب شیرین کن این پروژه سرعت گیرد.

وزیر نیرو گفت:  با تصمیم گیری مناسب محدودیت‌ها و کمبودهای استان بوشهر در بخش آب آشامیدنی برطرف می شود.

محرابیان اظهار کرد: در این سفر ضمن بررسی طرح‌ها و مصوبه‌های سفر سال گذشته هیات دولت به استان بوشهر نیازهای این استان در زمینه آب و برق بررسی و در جلسه جمع بندی استانداری تصمیماتی برای سرعت بخشی در روند اجرای این مصوبه ها گرفته خواهد شد.

وی ادامه داد: همه همت مسئولان این است که با اتخاذ تصمیم های جدید بویژه در حوزه آب کمبودها در این استان جبران شود.

علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو روز شنبه به منظور آغاز عملیات اجرایی و بهره‌برداری از چند پروژه و بازدید از طرح‌های صنعت آب و برق از طریق فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس عسلویه وارد استان بوشهر شد.