وزیر نیرو

احداث خط انتقال برق طرح آبرسانی سیراف – جم آغاز شد

عملیات اجرایی احداث خط انتقال برق ۳۳ کیلوولتی طرح آبرسانی سیراف - جم در استان بوشهر روز شنبه در آیینی با حضور وزیر نیرو آغاز شد.

به گزارش جنوب استان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در حاشیه این آیین به خبرنگاران گفت: این پروژه با اعتبار یکهزار میلیارد ریال، در مدت چهار ماه آماده بهره‌برداری می‌شود.

غلامرضا حشمتی ادامه داد: احداث و تکمیل ۱۴۴ دستگاه دکل مشبک و تلسکوپی، شبکه انتقال هوایی ۳۳ کیلوولت ۲ مداره به طول ۳۴ کیلومتر و شبکه زمینی ۳۳ کیلوولت ۲ مداره به طول یک کیلومتر از مهم‌ترین بخش‌های این پروژه است.
وی اضافه کرد: از دیگر بخش‌های این پروژه تامین برق به میزان ۲۰مگاوات از ایستگاه برق پالایشگاه دوازدهم پارس جنوبی در فاز ۲۴ _۲۲ است.

آب شیرین‌کن ۲۸ هزار مترمکعبی سیراف – جم، اکنون با ۶۷ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است و فاز نخست این پروژه به میزان ۱۰ هزار مترمکعب تا پایان آبان ماه امسال آماده افتتاح می‌شود.

علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو روز شنبه به منظور آغاز عملیات اجرایی و بهره‌برداری از چند پروژه و بازدید از طرح‌های صنعت آب و برق از طریق فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس عسلویه وارد استان بوشهر شد.