انتخاب هیئت رئیسه شورای شهرستان کنگان

علی شادمان به عنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان انتخاب شد

با برگزاری انتخابات هیئت رئیسه ششمین دوره شورای اسلامی شهرستان کنگان در سال دوم علی شادمان به عنوان رئیس شورای شهرستان کنگان انتخاب شد.

به گزارش جنوب استان معاون عمرانی فرماندار کنگان صبح شنبه در این نشست ضمن تبریک هفته وحدت طی سخنانی با تاکید بر وظایف و اختیارات اعضای شورای اسلامی، امانتداری و صداقت را مهمترین شاخصه دانست و گفت: شوراهای اسلامی با در نظر گرفتن قانون اساسی و قوانین و مقررات موجود با برنامه ریزی دقیق و با امانتداری و صداقت خدمت رسانی به مردم را از اولویت کار خود قرار دهند.

جاسم رستگار بیان داشت: امید است در سایه اتحاد و همدلی و با برنامه ریزی صحیح در جهت تحقق برنامه‌ها برای خدمت بیشتر و بهتر به مردم تلاش کنیم.

علی شادمان رئیس جدید شورای شهرستان کنگان گفت: لازم می دانم از اعتماد همکاران شورائی که به این حقیر داشته اند از آنان تشکر کنم و امیدوارم با همدلی، همراهی و همکاری هم بتوانیم باری از روی دوش مردم برداریم

وی افزود: دغدغه اصلی امروز مردم یعنی معیشت مردم گره خورده به اشتغال پس باید بکوشیم در راستای حق جذب ۵۰ درصدی بومیان در صنعت و موازی با این پیگیری‌ها امیدوار هستیم شاهد اشتغالزایی در زمینه‌های مختلف در شهرستان کنگان باشیم.

وی گفت: با تکیه بر شرف انسانی خویش تعهد می‌نمایم که در حفظ امانت و انجام هر چه بهتر وظایفم و خدمت به مردم کوشا باشم و برای اصلاح پیشرفت امور شهرستان اهتمام نمایم.

رئیس شورای شهرستان کنگان در ادامه گفت: با همدلی و همفکری همه شوراها بتوانیم برای اعتلای نام کنگان تلاش و کوشش کنیم و مفیدتر از گذشته در کنار سایر نهادها و ارگان‌ها، شهرستان کنگان را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

با برگزاری انتخابات هیئت رئیسه ششمین دوره شورای اسلامی شهرستان کنگان در سال دوم علی شادمان به عنوان رئیس، ابوذر حسین پور نایب رئیس و حسین بخشی به عنوان منشی انتخاب شدند.