امام جمعه عسلویه:

بهترین دشمن ستیزی داشتن وحدت است/ لزوم توجه به جوانان

امام جمعه عسلویه با تاکید بر لزوم نگاه ویژه به جوانان، گفت: بهترین دشمن ستیزی داشتن وحدت است.

به گزارش جنوب استان حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد ظهر یکشنبه در جمع روحانیون شیعه و سنی شهرستان عسلویه در مصلای نماز جمعه اظهار داشت: خدا همه پیامبران الهی و در رأس پیامبر اعظم نگاه سخن و عملشان با تکیه بر وحدت بوده است.

وی اضافه کرد: پیامبر قبل از بعثت در جریان نصب حجرالاسود بحث وحدت را عملاً نشان داد. وحدت دستور اسلام است و قرآن هم بر وحدت تاکید دارد. تکیه گاه اعتقاد و حرف و عمل ما کلام خدا است.

امام جمعه عسلویه با بیان اینکه خداوند در قرآن آورده است که نسبت به کفار با شدت برخورد کنید و نسبت به هم محبت داشته باشید وترحم کنید افزود: اول دست رد به طاغوت بزنیم و بعد به خدا ایمان بیاوریم. باید بصیرت داشته باشیم.

وی تصریح کرد: معتقدم هم شعار وحدت بخش بدهیم، هم وحدت در عمل را قوی کنیم، وحدت مان را به میدان بیاوریم. امروز وحدت بزرگترین سرمایه مملکت ما است، دشمن می‌خواهد این وحدت از ما بگیرد و ما باید مراقب باشیم. دشمن موفق نخواهد شد و بهترین دشمن ستیزی داشتن وحدت است.

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به حق فرمودند وحدت از واجب ترین واجبات است تاکید کرد: ما باید هم تبلیغ وحدت کنیم و هم به آن عمل کنیم. ما مبلغین باید به رسالت خودمان عمل کنیم.

وی تصریح کرد: دشمن سازمان دهی و برنامه‌ریزی می‌کند، ما جوانان مان را رها کردیم وکم کاری کردیم. اغفال شدند و فریب دشمن خوردند. دشمن از هر حربه‌ای برای ضربه زدن به دین ما و نظام و انقلاب استفاده می‌کند.

امام جمعه عسلویه تاکید کرد: دشمن دو نکته را دنبال می‌کند؛ اول تشتت تفرقه و اختلاف برای گروه‌ها مذاهب و شخصیت‌ها و دوم جامعه را از حاکمیت و دولت اسلامی جدا کند.