رئیس‌کل دادگستری

رئیس‌کل دادگستری جدید استان بوشهر معرفی شد

مهدی مهرانگیز به‌عنوان رئیس‌کل جدید دادگستری استان بوشهر با حضور معاون اول قوه قضائیه معرفی شد.

به گزارش جنوب استان مراسم معارفه و تکریم رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام محمد مصدق، معاون اول قوه قضائیه در بوشهر برگزار شد.

در این آیین ضمن معرفی مهدی مهرانگیز به‌عنوان رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر، از خدمات علی جمادی قدردانی شد.

معاون اول قوه قضائیه در این آیین با بیان اینکه بر اساس منویات مقام معظم رهبری برنامه‌های مهمی در قوه قضائیه طرح و اجرا شده است، اظهار داشت: این برنامه‌ها در تراز انقلاب اسلامی با ‌مدیریت رئیس قوه در حال انجام است.

حجت‌الاسلام محمد مصدق اضافه کرد: بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری مردم انتظار دارند دستگاه قضایی با شهامت و شجاعت بر اساس برنامه اقدام کند و این برنامه‌ها آغاز شده است.

وی با تصریح به اینکه مدیریت در دستگاه قضا در همه استان‌ها بر اساس برنامه انجام می‌شود، گفت: تمام دستگاه‌های قضایی استان‌ها در تدوین برنامه سهیم هستند و مشارکت دارند.

معاون اول قوه قضائیه جهادی عمل کردن را از ویژگی‌های مدیران در دستگاه قضا دانست و ابراز کرد: امروز یک مدیری که حدود ۷٫۵ سال در استان بوشهر خدمت کرده است جای خودش را به مدیر دیگر جهادی، مهدی مهرانگیز، می‌دهد که امید می‌رود تحول اساسی در این حوزه ایجاد شود.

حضور مردم در صحنه توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است

استاندار بوشهر هم با بیان اینکه دشمن با انواع و اقسام توطئه علیه نظام اسلامی از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی وارد میدان شده است، اظهار داشت: اقدامات امنیتی، جنگ نظامی، تهاجم اقتصادی، فرهنگی و رسانه‌ای از جمله توطئه‌های دشمنان در مقاطع مختلف علیه ایران اسلامی است.

احمد محمدی‌زاده با بیان اینکه به‌لطف خدا و پشتیبانی مردم توطئه‌ها خنثی و دشمن ناکام شده است گفت: اکنون، دشمن با تجربه گذشته جنگ ترکیبی علیه نظام اسلامی در بخش اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی راه‌‌اندازی کرده است.

وی نقش و جایگاه همه مسئولان و آحاد مردم در مقابله با تهاجم کنونی دشمن را مورد اشاره قرار داد و تأکید کرد: همه آحاد جامعه و مسئولان بر اساس وظیفه و جایگاهی که دارند باید ایفای نقش کنند.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه نفاق و کفر با تمام تجهیزات و ظرفیت وارد میدان شده است، خاطرنشان کرد: استان بوشهر در همه ادوار مختلف تاریخی نقش مهم خود را در مقابله با استعمار و استکبار نشان داده است و ۱۶ مهرماه سالروز مقابله مستقیم رزمندگان استان بوشهر با آمریکا در خلیج فارس است و در این حماسه هیمنه و ابهت استکبار جهانی شکسته شد.

محمدی‌زاده از  شکست بلوک غرب و شرق از جمهوری اسلامی ایران در مقاطع مختلف تاریخی خبر داد و بیان کرد: شکست دشمنان در شرایط کنونی حتماً رقم خواهد خورد و پیروزی از آن جمهوری اسلامی ایران است.

وی خدمات علی جمادی، رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر را مورد ستایش قرار داد و افزود: امید می‌رود با حضور رئیس‌کل جدید دادگستری استان بوشهر، مهدی مهرانگیز، فعالیت‌ها شتاب بیشتری بگیرد.