فرمانده مرزبانی:

ستان بوشهر به تجهیزات و امکانات روز مجهز می‌شود

فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: مرزبانی استان بوشهر به دوربین‌های الکترونیکی و اوپتیکی، جایروپلن، حسگرها، امکانات پهپادی، هلی‌شات و پایش تصویری مجهز می‌شود.

سردار احمدعلی گودرزی عصر سه‌شنبه در مراسم افتتاح ستاد فرماندهی پایگاه دریابانی شهرستان کنگان اظهار داشت: امروز توفیق داشتیم که در آخرین روز هفته نیروی انتظامی در خدمت مرزبانان غیور شهرستان کنگان برسیم.

وی کنگان را یکی از مناطق مهم، حساس و راهبردی کشور و حاشیه خلیج فارس دانست و اضافه کرد: امروز شاهد افتتاح ساختمان مرزبانی در این شهرستان هستیم که با حمایت مسئولان به نتیجه رسیده است.

فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: کمک‌هایی در زمینه تجهیزات و امکانات به این قسمت مهم اختصاص می‌یابد و انتظار داریم فرماندار و دیگر مسئولان هم همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه امسال ۵۰۰ واحد مسکونی برای مرزبانان ساخته می‌شود افزود: تلاش می‌شود امکاناتی فراهم شود که مرزبانان در کنار خانواده‌های خود بتوانند امنیت مرزها را تأمین کنند.

سردار گودرزی با اشاره به اینکه ۶ میلیارد تومان برای افتتاح این ساختمان با زیربنای هزار و ۴۵۰ متر مربع هزینه شده است خاطرنشان کرد: امیدواریم شاهد تأمین امنیت پایدار در این منطقه باشیم.

وی ادامه داد: در زمینه تجهیز مرزبانی استان بوشهر امکاناتی نظیر هوشمندسازی، دوربین‌های الکترونیکی و اوپتیکی، جایروپلن، حسگرها، امکانات پهپادی و هلی‌شات، امکانات پایش تصویری مرزها اختصاص خواهد یافت.