استاندار

اختیارات مدیران شهرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد

استاندار بوشهر گفت: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی برای تسریع در خدمات‌رسانی و اجرا برنامه‌ها اختیارات مدیران شهرستان‌ها را افزایش دهند.

به گزارش جنوب استان احمد محمدی‌زاده عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: مردم با بصیرت و هوشیاری پاسخ دسیسه‌های دشمنان را دادند و آنها را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشتند.

وی اتحاد و همدلی مردم را عاملی برای ناکام ماندن اهداف دشمنان دانست و بیان کرد: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی نقش مهمی در جامعه دارند و باید با اطلاع‌رسانی مناسب در افشاگری توطئه دشمنان اقدامات لازم را انجام دهند.

استاندار بوشهر از وظایف روابط عمومی‌ها به اطلاع‌رسانی و انعکاس عملکرد ادارات و خدمات‌رسانی دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و ادامه داد: در عرصه فرهنگی و اطلاع‌رسانی باید با جدیت بیشتری تلاش شود.

وی با بیان اینکه مردم استان بوشهر با تجربه سه قرن مبارزه با استعمارگران حافظان امنیت منطقه خلیج فارس هستند تصریح کرد: اگر آمریکا اقدام به ناامنی در ایران کند نخستین اثر آن در خلیج‌فارس و دریای عمان نشان داده می‌شود.

محمدی‌زاده عقب‌ماندگی در ارائه خدمات به مردم و پیشرفت جامعه را از اهداف دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی، عمرانی و خدماتی استان بوشهر با قوت و قدرت فعالیت‌های خود را به جامعه هدف انجام دهند.

افزایش اعتبارات ارزش افزوده در استان

وی خواستار خدمات دهی جهادی و شبانه‌روزی به مردم شد و بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی فرمانده میدان در عرصه عمرانی، اقتصادی، سازندگی، خدمات‌رسانی به مردم هستند و باید از همه ظرفیت‌ها برای این منظور استفاده کنند.

استاندار بوشهر با اشاره به افزایش اعتبارات ارزش افزوده و حق آلایندگی خاطر نشان کرد: امسال اعتبارات این حوزه که در اختیار دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان قرار داده می‌شود نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی یافته است.

محمدی‌زاده با تأکید بر افزایش تفویض اختیار مدیران شهرستان‌ها اضافه کرد: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی برای تسریع در خدمات‌رسانی و اجرا برنامه‌ها اختیارات مدیران شهرستان‌ها را افزایش دهند.

وی اشتغال‌زایی در هر طرح و برنامه را مورد تأکید قرار داد و افزود: فعالیت‌ها، طرح‌ها و برنامه‌ها باید با هدف اشتغال‌زایی، کارآفرینی و حل مشکلات باشد.