مدیرکل میراث‌فرهنگی استان بوشهر:

زیرساخت‌های گردشگری در شمال استان بوشهر تقویت می‌شود

سجادی‌منش مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر گفت: با اجرای طرح‌های جدید، زیرساخت‌های گردشگری در شمال استان بوشهر تقویت می‌شود.

به گزارش جنوب استان اسماعیل سجادی‌منش صبح پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: یک مجتمع خدمات رفاهی بین راهی با حضور محمدهادی رستمیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و دیگر مسؤلین شهرستان گناوه، در بندر ریگ کلنگ‌زنی شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر افزود: برآورد هزینه برای ساخت این مجتمع ۵۰۰ میلیارد ریال است که با مشارکت بخش خصوصی ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت‌ها رونق اشتغال را به دنبال دارد افزود: با بهره‌برداری از این مرکز رفاهی، برای ۱۴ نفر به طور مستقیم ایجاد اشتغال خواهد شد.

سجادی‌منش در پایان یادآور شد: تلاش خواهیم کرد با رفع موانع پیش‌روی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و کمک به صدور مجوز در بازه‌های زمانی کوتاه و در نظر گرفتن شرایط و تطبیق با قوانین ابلاغی، به تقویت توسعه زیرساخت‌های گردشگری کمک شود تا ارائه خدمات به گردشگران و مسافران از لحاظ کمی و کیفی شرایط مطلوب‌تری را پیدا کند.