رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی

۷۲۴ بسته لوازم‌التحریر برای دانش آموزان بی‌بضاعت بوشهری تامین می‌شود

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: به مناسبت هفته وحدت ۷۲۴ بسته لوازم التحریر میان دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

به گزارش جنوب استان از روابط عمومی اداره کل اموزش و پرورش استان بوشهر، محمدمهدی ملاکی عصر شنبه در نشست شورای معاونان آموزش و پرورش این استان اعلام کرد: این تعداد بسته لوازم التحریر به ارزش بیش از ۸۷ میلیون تومان با مشارکت نیکوکاران خیراندیش و هم افزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) تامین شده است.
وی با بیان اینکه پویش ملی “همه حاضر” و با شعار “هم من هم دوستم!” در سراسر کشور در حال اجرا است، بیان کرد: استان بوشهر نیز به همت خیران بومی در این پویش فعالیت چشمگیری داشته است.

ملاکی اضافه کرد: آموزش و پرورش استان بوشهر در نظر دارد حدود ۱۴۰۰ دانش آموز مستعد بی بضاعت و محروم را در این طرح تحت پوشش قرار دهد.

وی ادامه داد: در صورت همراهی خیران، مرحله دوم توزیع بسته های لوازم التحریر نیز در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد.
رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان بوشهر یادآور شد: تامین و توزیع بسته لوازم التحریر از اقدامات خیرخواهانه ای است که نیازمند حمایت خیران، نیکوکاران، نهادهای دولتی و غیردولتی، موسسات خیریه و گروه های جهادی است.