امام جمعه بخش سیراف:

به درمانگاه شیرینو بزرگترین روستای کشور نگاه ویژه ای داشته باشید

حجت الاسلام صادق عاشوری گفت: مردم و مسئولین ایثار و فداکاری جامعه پزشکی و پرستاری در اوج همه گیری کرونا را فراموش نخواهند کرد.

حجت الاسلام صادق عاشوری امام جمعه بخش سیراف امروز در دیدار میرحاجی رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان با گرامیداشت هفته وحدت و تشکر از مجاهدت‌های کادر درمان در این بخش، اظهار داشت: مردم و مسئولین ایثار و فداکاری جامعه پزشکی و پرستاری را در اوج همه گیری کرونا فراموش نخواهند کرد.

وی افزود: آرزوی دیرینه مردم سیراف در حوزه بهداشت و درمان، شبانه روزی شدن تنها درمانگاه این شهر است که امیدواریم این آرزو تحقق یابد.

امام جمعه بخش سیراف با بیان اینکه درمانگاه سیراف از کمبود پزشک، پرستار، بهیار و حتی نیروهای خدماتی رنج می‌برد، گفت: لازم است تا نسبت به درمانگاه شیرینو بزرگترین روستای کشور که دارای بیش از ۱۷ هزار نفر جمعیت و خانه‌های بهداشت روستاها نگاه ویژه داشته باشید.

حجت الاسلام عاشوری بر لزوم حمایت از صنعت نفت و گاز مستقر در منطقه تاکید کرد و یادآور شد: صنعت حاضر در منطقه را پای کار بیاورید و مشکلات درمانی و بهداشتی منطقه را با کمک هم حل کنید.

وی با اشاره به انتصاب میرحاجی رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان، گفت: تغییر و تحول با تغییر دولت‌ها طبیعی است، امیدواریم با کار شبانه روزی از موقعیتی که بدست آورده‌اید جهت خدمت به مردم نهایت استفاده را ببرید.