نشست مشترک

برگزاری نشست مشترک ائمه جمعه و فرمانداران استان بوشهر

نشست مشترک ائمه جمعه و فرمانداران استان بوشهر با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، امام جمعه، محمدی زاده استاندار بوشهر و فرمانده سپاه امام صادق (ع) برگزار و راهکارهای مختلف فرهنگی، اقتصادی، عمرانی و اجتماعی اتخاذ شد.

به گزارش جنوب استان احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در نشست مشترک ائمه جمعه و فرمانداران استان بوشهر با اشاره به اینکه همواره تقابل بین جبهه کفر و حق وجود داشته است، اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی جبهه نفاق، کفر و ضد انقلاب به روش‌های گوناگون علیه نظام اسلامی توطئه و دسیسه کرده‌اند که با اتحاد و همدلی همه ترفندها خنثی شده است.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی و ترکیبی دشمن علیه نظام اسلامی بیان کرد: با تلاش دولت آیت‌الله رئیسی تحولات مهمی در این عرصه ایجاد شد که آثار موفقیت‌ها با مجاهدت‌های دست‌اندرکاران مشهود است و شکست دشمن در جنگ اقتصادی حتمی است.

استاندار بوشهر ناکامی دشمن در جنگ اقتصادی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: دشمنان در جنگ اقتصادی احساس ناکامی و شکست می‌کنند و موفقیت نصیب جمهوری اسلامی ایران است.

محمدی‌زاده وحدت و همدلی را رمز پیروزی و موفقیت در همه عرصه‌ها دانست و گفت: نقش مردم در مقابله با دشمنان و خاموش شدن فتنه و ترفندهای ضد انقلاب، معاندان، کفار و منافقین بسیار حائز اهمیت است که از مردم، نخبگان، نیروی انتظامی، امنیتی، سپاه توانمند و بسیج مقتدر صمیمانه قدردانی می‌شود.

وی با قدردانی از آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در ایجاد شرایط مطلوب در استان تصریح کرد: دشمنان طراحی جدیدی علیه انقلاب و نظام اسلامی برنامه‌ریزی کرده‌اند که بصیرت‌افزایی و هوشیاری آحاد جامعه امری مهم و ضروری است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه تمام تحرکات دشمنان در همه ابعاد رصد و پایش می‌شود گفت: دشمن ضمن هدف قرار دادن امنیت جامعه، عقب افتادن و تعطیلی طرح‌ها و برنامه‌های عمرانی، اقتصادی و خدمات‌رسانی را مورد توجه قرار داده است.

محمدی‌زاده توجه به طرح‌ها در حوزه امنیتی، اقتصادی، عمرانی، خدمات‌رسانی و فرهنگی را مورد تأکید قرار داد و افزود: طرح‌های فرهنگی با محوریت هنرستان‌ها، دبیرستان‌ها و دانشگاه‌ها اجرایی شود.

وی از افزایش طرح‌های عمرانی در شهرها و روستاهای استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: سال گذشته اعتبارات ارزش افزوده دهیاری‌ها و شهرداری‌ها ۲ هزار میلیارد تومان بود که امسال این میزان به ۵ هزار میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

استاندار بوشهر با اشاره به خنثی شدن اهداف و ترفندهای دشمنان و ضد انقلاب تصریح کرد: انقلاب و نظام اسلامی ایران با اتحاد و همدلی مردم و مسئولان روز به روز قوی‌تر، مقتدرتر و توانمندتر می‌شود و تمام اهداف دشمنان به شکست می‌انجامد.

مدیریت کارآمد برای عبور انقلاب از شرایط فعلی

نشست مشترک ائمه جمعه و فرمانداران استان بوشهر با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، امام جمعه، استاندار بوشهر و فرمانده سپاه امام صادق(ع) با موضوع مدیریت کارآمد برای عبور انقلاب از شرایط فعلی بر اساس اندیشه‌های مقام معظم رهبری و بررسی حوادث اخیر در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار شد.

در این نشست ضمن تقدیر از برنامه‌های برتر اعتلای فرهنگی ائمه جمعه استان در سطح کشور، لوح تقدیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از سوی فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر در راستای تلاش، کوشش و حمایت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از نیروهای مسلح به وی اهدا شد.