با حکم مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی

سرپرست روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی منصوب شد

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در حکمی، ابوالحسن بی‌باک را به عنوان " سرپرست روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی " معرفی کرد.

به گزارش جنوب استان به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ در حکم احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی خطاب به ابوالحسن بی‌باک آمده است:

جناب آقای ابوالحسن بی باک

نظر به تعهد، توانایی و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان ” سرپرست روابط عمومی” شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی منصوب می‌گردید.

متن کامل حکم به شرح ذیل می‌باشد:

ابوالحسن بی‌باک از جوانان فعال فرهنگی و اجتماعی شهرستان جم است که به عنوان صاحب نظر در حوزه تعاملات اجتماعی صنعت با محیط پیرامون، شناخته می شود.

بی‌باک دارای مدرک مهندسی شیمی و کارشناسی ارشد مدیریت و پیش از این نیز جانشین تحلیل سیستم‌های شرکت پالایش گاز فجر جم بوده است.


 

سرپرست روبط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی در این آیین، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های ارزشمند و ستودنی “حسن نوروزی” در دوران چندین ساله خدمت صادقانه خود در مدیریت روابط عمومی مجتمع بیان کرد: روابط عمومی مجتمع در سایه تعامل، همکاری و همدلی، کارگروهی و خرد جمعی، با توجه به نقش مهم و تاثیرگذار خود می‌تواند در مسیر توسعه و تعالی مجتمع گاز پارس جنوبی نقش‌آفرین باشد.

ابوالحسن بی‌باک در ادامه تصریح کرد: بسیار خوشحال و خرسند هستم که در دوران خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، توفیق حضور و فعالیت در جمع متخصصان و کارکنان پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی نصیبم شده و امید دارم با حمایت ‌و رهنمودهای مدیرعامل، مدیران پالایشگاهی، ستادی و کارکنان بتوانیم در حوزه روابط عمومی اقدامات و دستاوردهای شایسته‌ای را رقم بزنیم.

وی در ادامه فعالیت در حوزه روابط عمومی را به دو بخش درون سازمانی و برون سازمانی تقسیم و عنوان داشت: تعامل و گسترش سطح روابط سازنده با سازمان‌ها، ادارات و نهادهای شهرستان‌های همجوار پارس جنوبی در راس امور قرار خواهیم داد و همواره تلاش خواهیم کرد واحد روابط عمومی بعنوان رخ و چهره شاداب مجتمع گاز پارس جنوبی در مسیر پویایی و نوآوری گام بردارد.

بی باک در ادامه به افزایش سطح اقدامات و کارهای شاخص در شهرک‌های مسکونی و استراحتگاه‌های مجتمع اشاره نمود و خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین کارها و اقدامات مهم حوزه روابط عمومی، گسترش برنامه‌های فرهنگی و هنری در جهت ایجاد فضای نشاط و شادابی بین خانواده های محترم کارکنان در شهرک مسکونی و استراحتگاه‌های کارکنان می باشد و در این مسیر با تمام توان حرکت می‌کنیم.

سرپرست روبط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد دستاوردهای مهم و شاخص مجتمع معظم گاز پارش جنوبی را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی به نحو فراگیری اطلاع‌رسانی و معرفی کنیم تا فعالیت‌های مهمی که در این مجتمع بزرگ گازی کشور در حال انجام است سبب تقویت جایگاه کشور، وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران شود.

بی باک عنوان داشت: طراحی و تدوین برنامه راهبردی روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی در چارچوب سندی کامل جامع و کارآمد در دستور کار قرار می‌گیرد که در این مسیر رویکردها و برنامه‌های نوین روابط عمومی در حوزه‌های مختلف رسانه و اطلاع‌رسانی، تبلیغات، انتشارات، ارتباطات، امور نمایشگاهی و سمعی و بصری متناسب با راهبردها و ماموریت‌های مجتمع گاز پارس جنوبی پیاده‌سازی خواهد شد.

بی باک اظهار امیدواری کرد که با به‌کارگیری روش‌ها و رویکردهای نوین در این بخش، همکاری میان واحدهای مختلف در درون سازمان و همچنین ارتباط موثر مجتمع گاز پارس جنوبی با نهادهای برون‌سازمانی به نحو مطلوبی بهبود یابد و تقویت شود.