با استقرار دستگاه‌های جدید؛

تجهیزات درمانی در کنگان تقویت شد

مدیر درمان تأمین اجتماعی بوشهر گفت: با استقرار دستگاه رادیولوژی دیجیتال در پلی کلینیک بوعلی کنگان، تجهیزات درمانی در این شهرستان تقویت شد.

به گزارش جنوب استان حسن اسماعیلی صبح دوشنبه در بازدید از پلی کلینیک بوعلی کنگان اظهار داشت: رعایت استانداردها در خدمت رسانی به مردم و بیمه شدگان به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار است.

وی با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان گفت: دستگاه رادیولوژی پلی کلینیک بوعلی کنگان با هدف به روز رسانی و ارتقا خدمات رادیولوژی با صرف اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال خریداری و در حال ارائه خدمت به مراجعین است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی بوشهر گفت: با شروع فعالیت این دستگاه در این مرکز درمانی که مجهز به سیستم نرم افزاری و شرایط تصویر برداری مناسب است ارائه خدمات با کیفیت مطلوب و بهینه و با سرعت و دقت بالا و برای شمار بیشتری از مراجعین فراهم می‌شود.

اسماعیلی گفت: توسعه کمی و کیفی خدمات پلی کلینیک بوعلی کنگان به عنوان یکی از بزرگترین مراکز درمانی تأمین اجتماعی جنوب استان در سرلوحه اهداف و برنامه‌های توسعه‌ای مدیریت درمان تأمین اجتماعی قرار دارد.

در آئینی با حضور امام جمعه کنگان، معاون عمرانی فرمانداری شهرستان کنگان و مدیر درمان تأمین اجتماعی بوشهر دستگاه رادیولوژی دیجیتال پلی کلینیک بوعلی کنگان به بهره برداری رسید.

در این مراسم همچنین دستگاه امحاای زباله این مرکز درمانی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت که تأثیر بسزایی در کاهش آلایندگی زیست محیطی شهرستان کنگان خواهد داشت.