از صبح پنجشنبه؛

بارش اولین باران پائیزی در استان بوشهر آغاز شد

بارش اولین باران پائیزی از صبح پنجشنبه در برخی استان بوشهر آغاز شده و مناطق شمالی و مرکزی استان بیش از دیگر مناطق تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفته‌اند.

به گزارش جنوب استان کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر اظهار داشت: از صبح امروز بارش باران در مناطق شمالی و مرکزی استان بوشهر آغاز شده و همچنان بارش‌ها در سطح استان ادامه دارد.

پیام مساعدی با اشاره به اینکه تمرکز فعالیت این سامانه در روز پنجشنبه در مناطق شمالی و مرکزی استان است افزود: روز جمعه مناطق جنوبی استان نیز تخت تاثیر سامانه بارشی قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به اینکه این سامانه بارشی عصر فردا استان بوشهر را ترک می‌کند خاطرنشان کرد: عمده فعالیت این سامانه به صورت رگبار، رعدو برق و تندباد لحظه‌ای است که بر روی دریا باد شدیدتر خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: انتظار داریم با توجه به شرایط و تغییرات شاهد پدیده محلی لیمر نیز در استان باشیم.

وی از کاهش دما در هفته آینده خبر داد و گفت: احتمال دارد در اواسط هفته آینده یک سامانه بارشی دیگر وارد استان شود، اما در مجموع بیشتر بارندگی‌ها از اواخر پاییز یعنی نیمه دوم آذر ماه خواهد بود.

در برخی مناطق استان بوشهر ریزش تگرگ نیز گزارش شده است.