فرماندار کنگان

گلزار شهدای کنگان ساماندهی شود

فرماندار کنگان گفت: در راستای ساماندهی گلزار شهدا شهرستان کنگان، شهرداری‌های سه گانه نسبت به جانمایی قطعه صالحین در محل آرامستان‌ها اقدام کنند.

به گزارش جنوب استان احمد غریبی در نشست ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان کنگان اطلاع رسانی و آگاه سازی را تأثیرگذار ترین و قدرتمندترین ابزار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فضای مجازی عنوان کرد و گفت: امروز فضای مجازی اثرگذاری خود را بر دنیای واقعی به نمایش گذاشته است و می‌طلبد دستگاه‌های متولی از این ظرفیت مهم در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنند.

فرماندار کنگان تکریم خانواده معظم شهدا را امر ضروری برشمردند و معرفی شهدا را از عمده عوامل آشنایی دانش آموزان با شهدا و اهداف آنها دانست.

وی در ادامه به تهاجم فرهنگی غرب در خصوص کم رنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت از طریق فضای مجازی اشاره کرد و خواستار برنامه ریزی در خصوص مقابله با این تهاجم شد.

وی گفت: در راستای ساماندهی گلزار شهدا شهرستان کنگان، شهرداری‌های سه گانه نسبت به جانمایی قطعه صالحین در محل آرامستان‌ها اقدام کنند.

غریبی یادآور شد: شهرداری‌های سه گانه شهرستان و بنیاد شهید و امور ایثارگران با هماهنگی و همکاری با هیأت امنا آرامستان های اهل سنت نسبت به ساماندهی گلزار شهدا اقدام کنند.

وی گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه نسبت به ضبط و ثبت خاطرات شهدا اقدام کند.