فرمانده انتظامی کنگان خبر داد؛

۲ دستگاه کامیون حامل گازوئیل قاچاق در کنگان توقیف شد

فرمانده انتظامی کنگان از توقیف ۲ دستگاه کامیون در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: پنج هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

به گزارش جنوب استان سرهنگ حمیدرضا حبیبی اظهار داشت: مقابله با قاچاق به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار نیروی انتظامی است و در این راستا برنامه‌های مهمی داریم.

وی با اشاره به عزم جدی پلیس در مبارزه با اخلال گران اقتصادی و قاچاقچیان خاطرنشان کرد: خروج غیرمجاز فرآورده‌های سوختی از کشور باعث وارد آمدن ضرر و زیان به عرصه‌های تولید، اشتغال، رفاه عمومی و دیگر زمینه‌ها می‌شود، از این رو پلیس با جدیت با این گونه موارد برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی کنگان از توقیف ۲ دستگاه خودرو ایسوزو در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: پنج هزار لیتر گازوئیل قاچاق از این دو خودرو کشف شده است.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان، در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی و پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان و در پی کسب خبری مبنی بر اینکه ۲ محموله فرآورده‌های نفتی قاچاق قصد عبور از شهرستان را دارد که بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

حبیبی از اعزام گشت‌های نامحسوس به محل مورد نظر و محورهای مواصلاتی خبر داد و اضافه کرد: طی انجام گشت زنی، سرانجام ۲ دستگاه کامیون ایسوزو شناسایی و با دستور ایست مأموران متوقف شدند که در بازرسی از هر دو دستگاه، پنج هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان تصریح کرد: ۲ نفر در جریان این پرونده دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.