فرمانده انتظامی عسلویه:

عامل تیراندازی در نخل تقی دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از شناسایی و دستگیری عامل تیر اندازی که منجر به زخمی شده یکی از شهروندان شهر نخل تقی شده بود، خبر داد.

به گزارش جنوب استان سرهنگ حسین خواجه روز یکشنبه ۱۵ آبان اظهار کرد: به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی و شلیک چند گلوله به سمت یکی از شهروندان در شهر نخل تقی، شناسائی و دستگیری این فرد هنجار شکن به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به متواری شدن متهم قبل از رسیدن ماموران انتظامی به محل، اضافه کرد: ماموران انتظامی شهرستان با انجام اقدامات پلیسی هویت متهم را شناسائی و محل اختفای آن را در کمتر ۳ ساعت شناسایی و محاصره کرده و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه ادامه داد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف مورد استفاده در تیراندازی و تعداد ۴۷ فشنگ مربوطه کشف کردند.

وی با بیان اینکه عامل تیراندازی هدفش را از این کار خصومت شخصی با فرد مضروب عنوان کرده، بیان داشت: متهم در جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ خواجه با اشاره به اینکه فرد مجروح شده به بیمارستان منتقل شده و حال وی مساعد می‌باشد، گفت: پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چهارچوب قانون برخورد خواهد کرد.