رئیس شبکه بهداشت عسلویه:

۲.۸ میلیون خدمت بهداشتی و درمانی به اهالی عسلویه ارائه شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه گفت: طی پنج سال گذشته تاکنون بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار خدمت بهداشت و درمان به شهروندان شهرستان عسلویه ارائه‌ شده است.

به گزارش جنوب استان محمدامین شایسته نیا ظهر چهارشنبه در نشست هماهنگی بیمه سلامت شهرستان عسلویه با بیان اینکه طی پنج سال گذشته تاکنون بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار خدمت بهداشت و درمان به شهروندان شهرستان عسلویه ارائه‌شده است افزود: بیش از ۴۴۲ هزار و ۲۰۰ نفر در مراکز خدمات جامع سلامت سطح شهرستان از خدمات شبکه بهداشت و درمان بهره‌مند شده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه با اشاره به نسخه‌نویسی الکترونیک و پایش خدمات انجام گرفته در مراکز خدمات جامع سلامت افزود: این اقدامات در راستای کاهش هزینه‌ها و پرداختی‌ها در جهت تشخیص و درمان سطوح مختلف در پزشک خانواده و نظام ارجاع خواهد بود.

وی تصریح کرد: در تلاش هستیم با تعامل بیشتر با بیمه سلامت میزان پرداختی شهروندان بخصوص در زمینه تأمین دارو را کاهش دهیم.

نشست هماهنگی بیمه سلامت شهرستان عسلویه با حضور فرماندار عسلویه، رئیس اداره کل بیمه سلامت استان بوشهر، رئیس شبکه بهداشت و درمان عسلویه، رئیس سامان نظام پزشکی شهرستان کنگان، بخشدار مرکزی، نمایندگان بیمارستان‌های شهرستان و سایر مدعوین در سالن جلسات فرمانداری عسلویه برگزار شد.