فرماندار کنگان:

اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر در اولویت کاری مسئولان کنگان است

فرماندار کنگان با اشاره به اهمیت اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر گفت: موضوع اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر در دستور کار ما قرار دارد و اولویت اول ما است.

به گزارش جنوب استان احمد غریبی ظهر پنج شنبه در نشست کارگروه اشتغال و کاریابی ایثارگران جنوب استان در فرمانداری شهرستان کنگان، با تاکید بر اینکه برای رفع مشکلات جامعه ایثارگری از هیچ تلاشی دریغ نورزیم، اظهار داشت: بر همه فرض است در راستای جلب رضایت این عزیزان اهتمام ویژه داشته باشند.

فرماندار کنگان ادامه داد: امروز اشتغال فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران از دغدغه اصلی آنها است که ضرورت دارد توجه جدی به آن صورت بگیرد.

وی گفت: تمام تلاش ما این است که شاهد تحولات خوبی در این حوزه باشیم البته موضوع اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر در دستور کار ما قرار دارد و اولویت اول ما است.

جلسه کارگروه اشتغال و کاریابی ایثارگران جنوب استان بوشهر به ریاست فرماندار شهرستان کنگان و با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر و نماینده فرمانداران دیر، عسلویه و جم، مشاور امور ایثارگران فرماندار کنگان و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و سرپرست خدمات اشتغال سایت ۲ در فرمانداری کنگان جهت رفع موانع اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر استان بوشهر برگزار شد.