بازدید

ارتقای پاسگاه به کلانتری خواست مردم بندر شیرینو

عصر جمعه نماینده محترم مردم شهرستان کنگان،عسلویه،جم و دیر در مجلس ، بخشدار و رئیس شورای اسلامی بخش سیراف با حضور در پاسگاه بندر شیرینو با جمعی از پرسنل فراجا دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش جنوب استان در این دیدار دکتر احمدی ضمن خدا قوت و خسته نباشید به مجموعه نیروی انتظامی شیرینو و گرامیداشت یاد شهدای امنیت کشور،حفظ اقتدار این نیرو را لازمه ثبات امنیتی در کشور دانست و تأکید کرد: ناامنی‌ها و آشوب‌های مقطعی و اندکی که در زمان‌های گوناگون رخ می‌دهد، اهمیت کار حافظان امنیت و این نیروی پرتلاش را بیش از همیشه برای مردم روشن می‌سازد.

در ادامه این دیدار ابراهیم بهمنی رئیس شورای بخش سیراف ضمن خیرمقدم به نماینده مجلس بیان داشته ارتقاء پاسگاه به کلانتری با توجه به پیگیری های صورت گرفته جهت ارتقاء این دهستان به شهر،گستردگی موقعیت جغرافیایی و نیز کوهستانی بودن قسمتی از این منطقه جزو نیازهای ضروری است.

بهمنی با بیان اینکه نیروهای فراجا خود را در هر شرایطی سپر مردم می‌کنند، افزود: الحق و الانصاف مجموعه انتظامی در شهرستان کنگان ،سیراف و بندر شیرینو همیشه زحمات زیادی برای امنیت مردم این منطقه کشیده اند،که در یکسال اخیر به صورت ویژه ای فعالیت های مثبت و چشم گیری داشته اند،گشت های شبانه روزی و تلاش های همه جانبه این عزیزان فراتر از وظیفه بوده و امنیت مردم را مدیون این سبزپوشان هستیم،برای ماموران نیروی انتظامی روز تعطیل و غیرتعطیل معنا ندارد و در تمام شبانه‌روز در خدمت مردم بوده اند و برای ارتقای امنیت و آرامش و آسایش مردم تلاش می‌کنند.

وی ضمن قدردانی از تلاش مجاهدانه کارکنان فراجا و خدا قوت به همه آنان بیان کرد: افتخار همه نیروهای سپاه، ارتش ،نیروی انتظامی و بسیج این است که همه آنان خدمتگزار مردم هستند و برای ارتقای امنیت آنان جان خود را نثار می‌کنند.

بهمنی با بیان اینکه بدترین محل زندگی در دنیا جایی است که در آن امنیت نیست، افزود: امنیت، عدالت و رفاه مکمل یکدیگر و زمینه‌ساز یک زندگی با آرامش و آسایش است،امنیت از محورهای توسعه پایدار است.

رئیس شورای بخش سیراف اظهار داشت: ایجاد و حفظ امنیت فقط مختص به نیروی انتظامی نیست بلکه تلاش آحاد مردم لازم است تا امنیت پایدار برقرار باشد.

بهمنی در ادامه گفت: بالغ بر هزار کلانتری در کشور کم داریم، در برنامه ششم توسعه پیش‌بینی شده که به ازای هر هزار نفر، پنج نفر پلیس وجود داشته باشد که این موضوع به دلایل مختلف محقق نشد و امروز مطالبه و نیاز موجود، متفاوت از آنچه است که وجود داریم.

رئیس شورای بخش سیراف در پایان گفت: امروز امنیت پایدار در سایه در اختیار داشتن امکانات و تجهیزات امنیتی و انتظامی لازمه هر شهر و دهستان است، بندر شیرینو طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ با جمعیت ۹۹۷۶ نفر بوده که با توجه به صنعتی بودن منطقه با انفجار جمعیتی رو به رو شده است، هم اکنون شیرینو بالغ بر ۱۷ هزار نفر جمعیت و روستاها و آبادی های زیر مجموعه مثل روستاهای پرک،لاور ده ، لاور گل و همچون آبادی های شصت پیچ ، هفت چاه و … این ضرورت ایجاد شده است ، پاسگاه انتظامی این دهستان به کلانتری ارتقاء یابد.